piątek, 20 kwietnia 2018

Beer Fingers Podwójne paluszki z sosem - OPINIA


Zapraszam na opinię o podwójnych paluszkach z sosem, jakie otrzymałam od Beer Fingers.








Podwójne paluszki w trzech różnych smakach z sosami Salsa Mexicano. Nie będę ukrywać, że tego połączenia byłam bardzo ciekawa. Jak wrażenia? Przepyszne.

Sos jest smaczny, nadaje paluszkom zupełnie inny wymiar smaku.

Paluszki są chrupiące, pyszne. Nie nabierają wilgoci, nie miękną.

Tak jak w standardowej paczce rzadkością jest podwójny paluszek, tak w tych pojedynczy.

Ogromny plus dla mnie to fakt, że nie tylko są pyszne, ale również spełniają wszelkie normy unijne a także nie zawierają barwników i konserwantów.

Podwójne paluszki z sosem są pyszne i zdrowe. Zdecydowanie polecam do chrupania dla całej rodziny.


Zalety:
·      Pyszne.
·      Bez konserwantów i sztucznych barwników.
·      Podwójne.
·      Trzy smaki.
·      Z sosikiem.
·      Nie miękną, nie nabierają wilgoci gdy zostawimy otwarte.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Beer Fingers oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. Wyglądają apetycznie aż by się je schrupać chciało 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądaja aptetycznie a ten sos super dodatek

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam! Pierwszy raz widzę zestaw z sosem. Aż się chce spróbować 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze widze paluszki z sosem ciekaw jakie sa ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpis mnie przekonał z chęcią bym takiego schrupała. Man teraz smaka na takiego paluszka i ten sos....

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale rewelacyjne 😍 Pamiętam jak zawsze szukałam z rodzeństwem takich podwójnych paluszków w paczce. A tu mamy całe opakowanie, a d tego sos.Pierwszy raz się z tym spotykam. Muszę koniecznie zakupić

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają smakowicie chętnie bym schrupala

    OdpowiedzUsuń
  8. o ciekawa jestem smaku tych sosów, no i paluszków zanurzonych w sosie :) mniam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie słyszałam o takich. Wyglądają bardzo apetycznie. Zjadłabym takie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze lubiłam paluszki,ale takich jeszcze nie testowałam...brzmi to wszystko pysznie...skuszę się oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam iż najbardziej lubię solone paluszki,bez żadnych wynalazków,aczkolwiek ciekawa jestem tych smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie jadłem paluszków z sosem to musi być ciekawe połączenie do tego podwójne są też frajda

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebo w gebie :-) ale super pomysl I do tego ten sos

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie skosztowałam paluszków z sosem :) Podwójne,tyle dobroci do zajadania :) Super przekąska na wieczorne seanse filmowe :)

    OdpowiedzUsuń