środa, 18 kwietnia 2018

Apetitki Podpłomki wielozbożowe - OPINIA


Zapraszam na opinię o podpłomkach wielozbożowych, jakie otrzymałam od firmy Apetitki.



Podpłomki są bez dodatku cukru, bez konserwantów, za to z dodatkiem błonnika. Zdecydowanie fit, doskonale zdają egzamin, gdy jesteśmy na diecie i mamy ochotę na lekką przekąskę.

 W smaku bardzo dobre, chrupiące. Są doskonałe same, a także z różnymi dodatkami np. bitą śmietaną (jednak ta wersja przestaje już być fit J).

W opakowaniu znajdziemy 110g, po otwarciu nie nabierają wilgoci, nie robią się miękkie i papkowate.

Moim zdaniem są smaczne, zdrowe, doskonałe, gdy jesteśmy na diecie – w wersji same lub z różnymi dodatkami, ale już wtedy nie koniecznie fit. Polecam.

Zalety:
·      Smaczne.
·      Z błonnikiem.
·      Bez cukru.
·      Bez konserwantów.
·      Można zostawić na później.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Apetitki oraz FB.

15 komentarzy:

  1. Ach ja je lubie z dzemikiem truskawkowym alexi same sa smaczne Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm chyba sie skusze lato idzie pewnei nie jedna z nas na dietę przechodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Schrupała bym je są świetne jako przekąska w domu jak u na spacerze

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię podpłomyki. Zjadam je zawsze w wersji bez dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja. Dla mnie super jako przekąska dla ciężarnej. Ale i świetnie się sprawdzą podczas spaceru z dzieckiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Chrup ,chrup , zjadłabym :) muszę się rozejrzeć ,ależ mi apetyt zrobiłaś na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię czasem sobie pochrupać a tu proszę zdrowo bo bez cukru i z błonnikiem

    OdpowiedzUsuń
  8. tak wogole fajna nazwa, chrupiace każy skosztuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli są bez konserwantów to ja piszę się na przetestowanie...mniam

    OdpowiedzUsuń
  10. Lekkie przekąski są idealne da mnie przy mojej zgadze :) lubię takie chrupkie wynalazki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są bardzo zdrowe :) Bez cukru,bez konserwantów,ten niepowtarzalny smak :) Takimi się zajadać to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem chętny poznać ich smak,tych ciastek nie widziałem w sklepach

    OdpowiedzUsuń