piątek, 9 marca 2018

Wydawnictwo Zielona Sowa Książka pt.: „Ułamki. Zagadki i łamigłówki” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Ułamki. Zagadki i łamigłówki”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Zielona Sowa.
  




Książka podzielona jest na trzy działy:
1.  Ułamki zwykłe.
2.  Ułamki dziesiętne.
3.  Procenty.

W każdym dziale znajdziemy zadania oraz wiele cennych informacji na temat, o którym jest dział.

Wszelkie informacje są napisane jasno i zrozumiale, a także w ciekawej formie, poparte rysunkami. Moja Amelka nie lubi matematyki, a także ma problemy z jej zrozumieniem. Z ułamkami nie miała wcześniej styczności. Książka pozwoliła jej zrozumieć, o co chodzi, bez złości, nerwów i tłumaczenia po 100 razy.

Zadania są różnorodne, ciekawe, zachęcają do rozwiązywania. Ich poziom trudności jest zróżnicowany, co według mnie jest sporą zaletą.

Stron jest aż 57, co daje dużą ilość zadań.

Do książki dołączone są naklejki, które ją zdecydowanie uatrakcyjniają.

Na końcu książki znajdziemy rozwiązania zadań. Dzięki temu dziecko samodzielnie może sprawdzić czy zrobiło je poprawnie.

U mnie książka zdała egzamin na 6+ i zdecydowanie ją polecam.


Zalety:
·      Ciekawe, różnorodne zadania.
·      Informacje pomocne do zrozumienia zadań.
·      Nauka przez zabawę.
·      Naklejki.
·      Dużo stron.
·      Różny poziom zadań.
·      Odpowiedzi do zadań z tyłu książki.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Zielona Sowa oraz na FB.

Książkę pt.: „Ułamki. Zagadki i łamigłówki” znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. śliczna , coś dla mojej lubi matematyke ale póki co tylko dadaje i odejmuje ale ona w zerówce dopiero teraz bedzie 1 klasa i takie w sam raz dla niej , kolorowe i uczace

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydała by sie dla chrzesniaka ktory ma problem z ulamkani ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mojego Marcela jeszcze za wcześnie. Ale uważam,że świetna sprawa :) z pewnością ogromna pomoc

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna pozycja dla każdego ucznia. Od najmłodszych lat można wytłumaczyć przez zabawę tajniki matematyki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka fajnie kolorowa, z takiej na pewno wiedza łatwiej się przyswaja

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tylko przy dziecku rzeczywistość bywa różna a przy nastolatku ręce opadają

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka która pomoże zrozumieć trudne dla dziecka matematyczne zagadnienia,do tego wygląda kolorowo i ciekawie. Różnorodność zadań i możliwość sprawdzenia wyniku jest dużym plusem tej edukacyjnej propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka fajna i ciekawa nauka pójdzie gladko

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka ciekawa napewno nauka pójdzie gładko

    OdpowiedzUsuń
  10. Tutaj już widzę poważniejsza matematyka niż ostatnio. Ułamki, procenty, to już sprawa robi się poważna, ale od czego są fajne kolorowe książki. Bardzo kolorowe, fajne książeczki i dobrze, że są wyniki. Naklejki i od razu matematyka staje się przyjemniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sądzę ze skusze sie po nią gdy u mojego syna nastaną ułamki w szkole :) dzieki za zapoznanie mnie z tym wpisem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie za wcześnie dla nas ale przyznam bardzo mi się spodobała i będę pamiętać aby ją zakupić jak młoda pójdzie do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak sobie przypomnę ze szkoły ułamki to aż mnie dreszcze przechodzą ;) Każdy musi się tego nauczyć a książka będzie w tym bardzo pomocna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. książka pozwoli w ciekawszy sposób przejść dzieciom przez ulamki,są naklejki,są obrazki,jest przyjemnie i przyjaźnie

    OdpowiedzUsuń