wtorek, 20 marca 2018

Wydawnictwo Initium Książka pt.: „Woła mnie ciemność” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Woła mnie ciemność”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Initium




Armagnac ma wiele planów, które przekreśla wojna secesyjna. Rodzina, fortuna… stają się tylko wspomnieniem, a jemu pozostaje gra na pianinie i alkohol, w którym topi swoje smutki. Życie jednak okazuje się nie takie złe i wszystko zaczyna się zmieniać, gdy na jego drodze staje Lothara i lord Huntington. Armagnac za sprawą swojej muzyki stale się popularny, ale czy również szczęśliwy? Jakie tajemnice skrywa lord? Jakie tajemnice rodzinne odkryje i co ma wspólnego jego babcia z przodkami lorda?

Książka, która mnie wciągnęła od samego początki. Przesycona dawnymi czasami, tajemnicami, a także scenami erotycznymi. Dużo akcji, często jej gwałtowne zmiany, ludzkie problemy, żądze, miłość, nienawiść. Wszystko połączone w ciekawą, spójną całość, którą czyta się z ochotą.

Moim zdaniem książka zdecydowanie jest warta przeczytania. Mnie bardzo przypadła do gustu i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Wciągające.
·      Dużo akcji.
·      Pokazuje dawne czasy.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Initium oraz na FB.

Książkę pt.: „Woła mnie ciemność” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze napisana recenzja , ciekawej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa książka, wiem, że również była szansa na jej wygranie, zaraz zajrzę na fb.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada sie na ciekawa lekture ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszący opis by ją poczytać 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie i tajemniczo aż chce się poczytać

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz czytam tylko bajki i baśnie ;) dla siebie jeszce czasu nie mam. Ale ksiazka z pewnością warta przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię i takie książki poczytać czasami. Zapowiada się fajna,wciągająca ,Lekka i przyjemna lektura. Dobra na odpoczynek i chwilę dla siebie .

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio sporo czytam, z chęcią bym sięgnęła

    OdpowiedzUsuń
  9. Na razie nie mam zbytnio czasu na czytanie,ale lubię takie książki :) Zawsze to jakiś relax :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie sięgnę po taka interesującą historię

    OdpowiedzUsuń
  11. dosyć ciekawie się zapowiadająca taka ksiązka

    OdpowiedzUsuń
  12. Po recenzji wydaje się,że książka jest super.Jak sama wezmę do ręki przekonam się osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie dawno ta książka była do wygrania,można zauważyć że książka ma swój potencjał

    OdpowiedzUsuń