niedziela, 11 marca 2018

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Sisters. Plątać się pod nogami. Tom 9” - OPINIA


Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Sisters. Plątać się pod nogami. Tom 9”, jaki otrzymałam od wydawnictwa Egmont.






Wspaniałe, zabawne przygody dwóch sióstr w formie komiksu, który zachwyca nie tylko małe dziewczynki.

W tomie dziewiątym poczytamy o przygotowaniach do balu, zmartwieniach odnośnie ubrania, partnerów czy tańca. Dziewczynki bardzo przeżywają jego nadejście, a czy aby na pewno będzie taki wspaniały?

Komiks czyta się szybko. Bardzo często powoduje wybuchy śmiechu, ale również pokazuje siostrzaną miłość – często polegającą na dogryzaniu sobie, ale gdy jedna jest w potrzebie zawsze może liczyć na drugą.

Ilustracje ciekawe, kolorowe, przyciągające wzrok.

Zarówno Ameli jak i mnie komiks się bardzo podoba. To kolejny tom, który naszym zdaniem warto przeczytać. Polecam.



Zalety:
·      Ciekawy.
·      Wciągający.
·      Zabawny.
·      Pokazujący siostrzana miłość.
·      Ładne, kolorowe ilustracje.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont  oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Komiks pt.: „Sisters. Plątać się pod nogami. Tom 9” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. ciekawy nie czytałąm 1 części ale , zapamiętam na przyszłośc jak młoda polubi komiksy :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Mino ze jest widac ciekawy nie przepadam za komiksami ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Forma komiksu ciekawa i z pewnością przyjemnie się czyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam synka,więc raczej odpada ;) ale dla chreśnicy super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwóch synów, ale myślę że też mogą taki komiks poczytać ;-) My raczej wolimy póki co książeczki. Pewnie z czasem to się zmieni. Ten komiks jest rewelacyjny,ciekawy i pouczający

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej nie pamiętam kiedy miałam w ręce komiks 🙂 cieszę się,że są jeszcze dostępne na rynku

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś lubiłam czytać komiksy teraz nie za bardzo choć moja Ala je poczytuje. Myślę, że historia godna przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe.

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  9. Historia ciekawa, ladne ilustracje

    OdpowiedzUsuń
  10. Komiksy uwielbiamy bardzo,ciekawe ilustracje ,Mąż ma mega dużo komiksów,a ich wartość mnie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli Amelka wystawia też pozytywną opinię to komiks jest godny uwagi :) Amelka to prawdziwy mol książkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pamiętam o tym komiksie,każda recenzja jest pozytywna jeśli dziecko wciąga warto kupować kolejne części

    OdpowiedzUsuń