sobota, 10 marca 2018

TarkaiMiarka.pl Teflonowa forma pizza, śr. 29 cm Blex - OPINIA

Zapraszam na opinię o Teflonowej formie pizza, śr. 29 cm Blex, jaką otrzymałam od sklepu TarkaiMiarka.pl.





Pizza to jedno z dań, które kocha większość ludzi, od dzieci po osoby starsze. Można ją zrobić na miliony sposobów, a domowa wersja wcale nie jest taka strasznie niezdrowa i tucząca.

Forma posiada teflonową powłokę, dzięki której ciasto nie przywiera, nie ma problemu z wyjęciem pizzy po upieczeniu.

Pizza piecze się równomiernie, nie ma problemów typu – w jednym miejscu jeszcze surowa, a w innym już spalona. Przy poprzedniej formie miałam taki problem.

Bardzo łatwo utrzymać ją w czystości. Dzięki temu, że nawet ja nie palę na niej pizzy, nie ma potrzeby szorowania przypalonych miejsc J. Wystarczy gąbka z płynem by była idealnie czysta.

Forma posiada lekko podniesione brzegi, co jest bardzo praktyczne. Pozwala dobrze uformować ciasto i sprawia, że nic nie wypada.

Tak, jak zawszę będę z wami szczera, kucharka ze mnie słaba, pizzę albo kupuję mrożoną, albo gotowe ciasto. W obu przypadkach forma zdaje egzamin rewelacyjnie, sprawiając, że pizza wychodzi upieczona, a niespalona. Z swojej strony zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Łatwa w utrzymaniu czystości.
·      Teflonowa powłoka.
·      Pizza równomiernie się piecze.
·      Pizza nie przypala się.
·      Lekko podniesione brzegi.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę TarkaiMiarka.pl oraz na FB.

Teflonową formę pizza, śr. 29 cm Blex znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam pizze , nawe miałam gdzies przepis wyszła całkiem dobrze , ale brakowało mi własnie takiej foremki :) już wiem gdzie kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mojego męża :) on robi pyszną pizze. Takiej formy nie mamy. A widze,ze jest swietna

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz wstawiam swoja do piekarnila szkoda ze nie mam takiej formy ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pizzę ,zresztą mąż i dzieci też. Praktycznie co weekend sama ją robię. Niestety nie mam takiej specjalnej formy. Używam blachy z piekarnika. Ale chyba muszę pomyśleć nad taką teflonową. Nic do niej nie przywiera, łatwo się czyści.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym spróbowala taka pizze

    OdpowiedzUsuń
  6. Raz w tygodniu robię domową pizzę i przydałaby mi się taka forma.

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra forma, mi też by się przydała, bo wszyscy lubimy pizze. Ja czasami robię od podstaw, ale od czego są gotowe spody, wystarczą własne ulubione dodatki na formę, do piekarnika i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę musiała się zaopatrzyć w tę formę jest idealna

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie bym się zaopatrzyła w taką formę do pizzy

    OdpowiedzUsuń
  10. ja piekę bez foremki i też wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie kwadratowa też super

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  12. żona robi pizzę na zwykłej prostokątnej blasze podsunę pomysł na okrągłą

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam pizze. Kupujemy gotowa zawsze, ale forma super

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale bombowa,ostatnio jestesmy na etapie robienia własnej pizzzy trzeba to cudo zakpić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem robię pizzę ale na prostokątnej blaszce.Do tej okrągłej formy przydałby mi się jeszcze nóż do pizzy :)

    OdpowiedzUsuń