wtorek, 27 marca 2018

Sotelli Makaron Alphabet - OPINIA

Zapraszam na opinię o makaronie Alphabet, jaki otrzymałam od firmy Sotelli.




Makaron jest w 100% naturalny, co jest jego ogromną zaletą, jest zdrowy, bezpieczny. Nie zawiera glutenu, więc może go spożywać każdy, nawet będąc na diecie bezglutenowej. W jego składzie znajdziemy tylko mąkę kukurydzianą i wodę.

W smak jest troszkę inny niż smak znanych mi makaronów. Czy to znaczy, że gorszy, niesmaczny? Zdecydowanie nie. U nas bardzo posmakował i to każdemu domownikowi mimo różnych gustów smakowych.

Makaron jest w kształcie literek. Zdecydowanie nie służy tylko do jedzenia. Na „surowo” może doskonale służyć do nauki literek, układania pierwszych słów itp.

Jest bardzo ciężko go rozgotować, co osobiście uważam za dużą zaletę, no cóż zawodową kucharką nigdy nie zostanę J. Po ugotowaniu jest miękki, ale nie papkowaty.

Smaczny makaron nie tylko do jedzenia, tak to zdecydowanie on. Ja zdecydowanie polecam i do sosów i do zupki i do nauki.


Zalety:
·      Nie tylko do jedzenia J.
·      Smaczny.
·      Zdrowy.
·      Naturalny.
·      Bez glutenu – dla każdego.
·      Bardzo ciężko go rozgotować.
·      W kształcie alfabetu.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Sotelli oraz na FB.

Makaron Alphabet znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Miałam podobny ale nasz szybko sie rozgotwął :0 ale na surowo atrakcja był dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny ten makaronik, jak ślicznie zapakowany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam literki ake innej firny tez bym super synek wylawial i pytal co to za literki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupmy se go cio ewelina

    OdpowiedzUsuń
  5. Z mąki kukurydzianej jeszcze nie jadłam. Fajny, atrakcyjny kształt ma ten makaron. Z pewnością zachęci małych niejadków do spróbowania. Dobry pomysł podsunęłaś z tą nauką literek. Muszę zerknąć w sklepie, bo mój sześciolatek uczy się właśnie czytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Synek takie uwielbia. Literki czy zwierzątka to super opcja dla każdego niejadka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieliśmy literki innej firmy i synek bardzo go lubi i wyławia i uczy się literek. Ciekawa jestem czy ten smakowalby mu. Musimy spróbować innego teraz. I fajnie, ze nie zawiera glutenu

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makaron. Może przekonałby mojego syna do jedzenia. Już mam mase pomysłów na zabawy plastyczne z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa w jednym...na surowo i po przygotowaniu- to lubimy.
    No i można na diecie bezglutenowej

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny makaronik, do niedawna jeszcze kupowałam taki swoim dzieciakom (choć z innej firmy) jedzenie pomidorowej z takim makaronem było fajną zabawą

    OdpowiedzUsuń
  11. makaron w krztałcie literek to coś bardzo ciekawe, skoro smakuje to musi byc bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej firmy nie znam,zauważyłam że coraz więcej jest takich produktów bezglutenowych,uwielbiamy makarony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makaron w kształcie alfabetu to na pewno niezła frajda dla dzieci.mogą się uczyć,bawią się,to może być dobry sposób na niejadków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. makaron który sprawia,że posiłek to również nauka i zabawa,umili posiłek każdym dzieciom

    OdpowiedzUsuń