wtorek, 6 marca 2018

MILL clean kosmetyki do wnętrz Płyn do mycia szyb i luster „MARSYLSKIE PŁATKI MYDLANE” - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie do mycia szyb i luster „MARSYLSKIE PŁATKI MYDLANE”, jaki otrzymałam od MILL clean kosmetyki do wnętrz.



Zapach delikatny, a jednocześnie doskonale wyczuwalny. Roznosi się po całym pomieszczeniu, pozostaje w powietrzu na długi czas. To zapach, dla którego aż chce się okna\lustra myć J.

Jest bardzo skuteczny. Doskonale radzi sobie z zabrudzeniami, mazami, jedzeniem, brudnymi paluszkami czy też kurzem na wszelkich szklanych powierzchniach. Nie trzeba kilkakrotnie wycierać, przecierać itp., aby nie było smug czy zacieków. Szklane powierzchnie pozostawia idealnie czyste, a jednocześnie sprawia, że kurz dłużej nie osiada.

Opakowanie płynu jest bardzo praktyczne, a przy tym dość ładne. Przezroczysta buteleczka sprawia, że widzimy ile zostaje, spryskiwacz ułatwia aplikację, a możliwość jego zablokowania gwarantuje, że się nie wyleje.

Wydajność płynu jest duża. Wystarczy nie dużo, aby doskonale wyczyścić lustra\okna a także uwolnić wspaniały zapach.

Płyn zdecydowanie zachęcający do częstego używania, ładny zapach, łatwość użycia i skuteczność. Ja zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Zapach zachęcający do używania J.
·      Wygodne, praktyczne opakowanie.
·      Wydajny.
·      Nie pozostawia smug.
·      Zabezpiecza przed osadzaniem się kurzu.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę MILL clean kosmetyki do wnętrz oraz na FB.

Płyn do mycia szyb i luster „MARSYLSKIE PŁATKI MYDLANE” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Do szyb i luster świetna sprawa z przyjemnym zapachem to się ceni i zdaje egzamin z brudem będę musiała wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Skuteczność wiadomo najważniejsza, więc super,że ten płyn daje radę. Ale ja jestem ciekawa zapachu 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. No i wiadomo wiosna się zbliża....z chęcią go przetestuje :) sezon na mycie okien się zaraz rozpocznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O coraz ciekawsze rzeczy super fajnie z miłą chęcią spróbuje
    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  5. przydał by mi sie taki bo okna trza dobrze umyć po zimie

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę wypróbować ten płyn bo lustro, które mam w sypialni jest tak okropne, że żaden płyn nie potrafi sobie z nim poradzić. Smuga za smugą 😕

    OdpowiedzUsuń
  7. Sezon na mycie okien się powoli zbliża .Fajnie ze pokazałaś nam ten płyn .To dla mnie całkowita nowość .Buteleczka wygląda bardzo fajnie,kształt idealnie dopasowuje się do dłoni ,co ułatwia nam sprzątanie. Plus za delikatny zapach ,bo nie znoszę typowej chemii, no i oczywiście za to że jest wydajny. A i tak najważniejsze że jest skuteczny ,czyli usuwa zanieczyszczenia, kurz ,nie pozostawia smug i zabezpiecza przed osadzaniem brudu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach na pewno by mi się spodobał �� super,że się sprawdził. Muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam siecz toba mam go jest rewelacyjny super sie pieni nie zostaja mi smugi polecami i ma delikatny zapach ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę brzmi interesująco...delikatny zapach i skutecznie odplamia pozostawiając lśniące szyby i lustra!!!!!
    Chciałbym go przetestować 😃😃

    OdpowiedzUsuń
  11. idealny, w sam raz na wiosenne porządki

    OdpowiedzUsuń
  12. mycie okien to właściwie moja działka sam muszę wypróbować płyn

    OdpowiedzUsuń
  13. Okna mam mega brudne taki układ mam iż wszystko na nich siada,obecnie nie mogę myć okien ze względu na zaawansowaną ciążę ale płyn widać ciekawy i skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powierzchnie szklane i dziecięce rączki-jak ten temat jest mi dobrze znany :) Na okrągło sprzątam,taki płyn na pewno mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń