niedziela, 4 marca 2018

Lazuryt Płyn do kąpieli Tesori d'Oriente Jasmin di Giava - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie do kąpieli Tesori d'Oriente Jasmin di Giava, jaki dostałam od Lazuryt.


W ładne, w złotych odcieniach buteleczce znajdziemy 500ml. Jest wygodna w użyciu i bardzo ładnie prezentuje się na półce.

Zapach cudowny. Z doskonale wyczuwalnym zapachem jaśminu, połączonym z czymś jeszcze (niestety nie mogę tego zapachu do niczego porównać), co powoduje, że zapach staje się lekki, przyjemny, nie za słodki. Intensywność zapachu jest na najwyższym poziomie, już po otwarciu opakowania poczułam go bardzo mocno. Po wlaniu do wanny nie słabnie bardzo. Wypełnia całą łazienkę relaksując, kojąc, pozwalając na wspaniały odpoczynek i wyciszenie.

Płyn jest bardzo wydajny. Osobiście lubię kąpiel z dużą ilością wody i piany. Wystarczy 3 zakrętki (a są nie duże) do pełnej wanny wody, aby powstało dużo pachnącej piany.

Po kąpieli czuję się odprężona, wyciszona i zdecydowanie zrelaksowana, co dla mnie jest ogromnym plusem. Moja skóra jest miękka i delikatna, przyjemna w dotyku, nie muszę używać dodatkowych „nawilżaczy”, ponieważ kąpiel z dodatkiem płynu zapewnia jej wystarczający poziom nawilżenia (przy skórze suchej, odwodnionej mogą być potrzebne).

Uwielbiam pachnące, odprężające kąpiele, a płyn do kąpieli Tesori d'Oriente Jasmin di Giava taką mi zapewnia. Moim zdaniem ma same zalety i zdecydowanie go warto kupić. Polecam.



Zalety:
·      Śliczny zapach.
·      Wydajny.
·      Ładne, praktyczne opakowanie.
·      Relaksuje.
·      Nie wysusza.
·      Nadaje skórze miękkości i delikatności.
·      Dużo pachnącej piany.
·      Przy skórze normalnej, bezproblemowej nie potrzeba dodatkowego nawilżania.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Lazuryt oraz na FB.

Płyn do kąpieli Tesori d'Oriente Jasmin di Giava znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Zapachniało mi i po raz kolejny żałuje że nie posiadam wanny. Za to nie raz płyny do kąpieli uzywałam jako żele pod prysznic i tu moge sobie odpręzyć sie przy zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pachnące i odprężające płyny do kąpieli i długie kąpiele. Płyn wydajny, skóra gładka to się ceni w płynach do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  3. jaśmin pięknie pachnie, fajnie by było poddać się tak aromatycznej kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka kapiel po ciezkim dniu pelna relaksu nalezy sie kazdemu a do tego taka pachnaca pelna piany oj tak ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach jaśminu. W tym płynie mamy ten zapach przełamany innym dodatkiem, co sprawia że jest on jeszcze przyjemniejszy. Aromatyczna, gorąca kąpiel po ciężkim dniu to doskonały sposób na relaks. Z tego, co czytam ten płyn go zapewni. Plus za wydajność, nawilżenie skóry i za to, że jej nie przesusza.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jedne z lepszych płynów do kąpieli jakie miałam...i buteleczki wykonane z dbałością o szczegóły,ja serdecznie polecam ♥️

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaśmin raz lubię, raz nie zależy od dnia, bo mam bóle migrenowe i różne reakcje na zapach. Butelka bardzo oryginalna, nie wygląda jak płyn, tylko luxusowy kosmetyk🤗

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego plynu, ale bardzo mnie zaciekawil. Z checia wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Super gdzie mogę kupić też chcę spróbować.

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  10. zapach jaśminu to ja lubie a taki płyn łądnie wygląda taka buteleczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego plynu, ale bardzo mnie zaciekawi

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach pewnie by mi się spodobał,po ciężkim dniu relaks we wannie to wybawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zapach, na pewno spodobalby mi się. W takim się mogę kapac

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak już wspomniałam mam brodzik,ale i tak używam płyny do kąpieli,dziurę zatykam gąbką i można troszkę poszaleć,musi ładnie delikatnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. warto się poddać odprężającej kąpieli,ten płyn może w tym bardzo pomóc

    OdpowiedzUsuń