sobota, 10 marca 2018

Foremkowanie Zestaw foremek jajek - OPINIA


Zapraszam na opinie o zestawie foremek - Zestaw jajek, jaki otrzymałam od Foremkowanie.



W zestawie znajdziemy 3 foremki. Wielkość każdej foremki: 5,9 x 7,9 cm. Nie są ani wielkie, ani maleńkie, co osobiście uważam, za dużą zaletę.

Jajeczka to idealny zestaw na nadchodzące święta, ale nie tylko. Są ładne i ciekawe, a ciastka z nich wychodzą zabawne, idealne by podać gościom, czy na domowe przekąski dla dzieci.

Bardzo łatwo utrzymać je w czystości. To ogromna zaleta, nie trzeba kombinować, męczyć się by dotrzeć do każdego zakamarku. Wystarczy płyn do naczyń i gąbka, aby wyglądały jak nowe.

Są wytrzymałe. Używane zarówno prze ze mnie, jak i przez dzieci, a żadne z nas nie było dla nich delikatne. Wyglądają jak nowe, nie połamały się, nie „pozachodziły” (często białe foremki mi żółkły pod wpływem używania), nie zmieniły kształtów.

Moim zdaniem zestaw foremek – jajka to zestaw idealny na wspólne gotowanie z dzieckiem, a także, aby podać własne, ciekawe ciasteczka gościom. Polecam.


Zalety:
·      Ciekawe kształty.
·      Solidne.
·      Nie odbarwiają się.
·      Nie zmieniają kształtu.
·      Średniej wielkości.
·      Łatwe w utrzymaniu czystości.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Foremkowanie oraz na FB.

Zestaw foremek jajek znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Mam przerozne foremki alec jajeczek nie a szkoda te wygladaja na solidne ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. na Wielkanocne wypieki jak znalazł, super dekoracje będziecie mieć z ciasteczek lub pierniczków z jajek a potem frajda ze zjadania

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe foremki nie tylko na Wielkanoc ale inne uroczystości np.urodziny 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne foremki. Bardzo fajny kształt. Super bo kazdemu dziecku przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomyśł , ja planuje zaopatrzyć sie w formeki do wypieków ale znając życie nawet mi z foremkami nie wyjdzie :) nie mam ręki do wypieków

    OdpowiedzUsuń
  6. foremki w kształcie jajeczek bardzo orginalny i ciekawy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dużo foremek, ale typowo bożonarodzeniowych: bałwana, renifery, Św Mikołaj ,gwiazdy itp. Ale te w kształcie jajek wyglądają bardzo fajnie ,nadadzą się świetnie na wypieki w okresie wielkanocnym. Dzieciom z pewnością przypadną do gustu .

    OdpowiedzUsuń
  8. Gajne foremki jeszcze takich nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybór na stronie ogromny, ciężko było mi się zdecydować jakie wybrać więc córeczka mi pomogła i wybrała flaminga, pieska i kota.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne foremki, ja szczerze z foremek ciastka rzadko robiłam, bo ogólnie już dawno ciastek nie piekłam, trzeba by pomyśleć. Może jakiś fajny przepis? Takie ciastka z tych foremek idealne na Wielkanoc, a i pewnie pyszniejsze niż ze sklepu i do tego ten zapach cudowny podczas pieczenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujące i przydatne z pewnoscia na wspolne kucharzenie z dziecmi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam różne foremki ale akurat nie mam jajeczek :) Dzieci na pewno ucieszą się przy pomocy w robieniu ciasteczek,można zaskoczyć gości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super foremki, nie mam takich jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  14. idealne na świeta,lubimy takie kreatywne foremki przy których spędzamy super czas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. po co kupować gotowe ciastka skoro można dzięki tym foremkom przygotować oryginalne i smaczne słodycze

    OdpowiedzUsuń