wtorek, 20 marca 2018

Foremkowanie Foremka - Zajączek wielkanocny - OPINIA

Zapraszam na opinię o foremce - Zajączek wielkanocny, jaką otrzymałam od Foremkowanie.



Foremka jest średniej wielkości, o wymiarach około 6,3 x 8,6 cm.

Z jej pomocą możemy stworzyć ciasteczko-zajączek w jajeczku. Oryginalne, ciekawe, idealne na zbliżające się święta Wielkanocne.

Foremka jest wysokiej, jakości, wytrzymała. Nie jedna mama na pewno wie, że dzieci często są mało delikatne. Moje używały foremki, a nawet raz chciały jednocześnie (każdy wie, jak się to kończy zanim ktoś zanim ktoś zdąży zareagować). Nie popękała, ani nie ma żadnych innych śladów zniszczenia.

Utrzymanie jej w czystości jest bezproblemowe. Wystarczy umyć płynem do naczyń i gotowe. Nie żółknie, co uważam za kolejną zaletę.

Moim zdaniem foremka zajączek Wielkanocny to ciekawy pomysł na ciasteczka inne niż wszystkie. Polecam.

Zalety:
·      Ciekawy kształt.
·      Solidna.
·      Łatwa w utrzymaniu czystości.
·      Nie żółknie.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Foremkowanie oraz na FB.



Foremkę - Zajączek wielkanocny znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Swietna foremka 💝 Idealna na swieta i na pewno dzieci z checia beda chcialy z nia pomagac przy pieczeniu 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Foremka świetna i z pewnością ciasteczka będą przyciągać uwagę gości 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fajnie chyba się skuszę na nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wiele foremek ale ta jestcsuper tamiej nie mamy a czesto robimy ciasteczka ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny pomysł na przykład na prezent dla osoby,która lubi piec 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa. Ciasteczko z pewnoscia będzie się swietnie prezentowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna foremka, na wielkanocne ciasteczkowe wypieki będzie jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda fajnie :) PRZYDA SIE

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja myślałam że to kurczak w środku a nie zajączek ;) ciekawa jestem jakie ciacho ładne z tego wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna foremka mojej córci już przypadła do gustu,lubimy takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wytrzymała i bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne foremki i na świeta idealne , można wyczarować pyszności

    OdpowiedzUsuń
  13. dzieci lubią ciasteczka i pomagać mamie w kuchni,foremka fajna na zbliżające się święta

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciasteczka już upiekłam na Wielkanoc i teraz mi szkoda,że nie miałam takie okazjonalnej foremki :)

    OdpowiedzUsuń