środa, 7 marca 2018

Fabryka Firanek i Koronek HAFT S.A. Obrus żakardowy - OPINIA


Zapraszam na opinię o obrusie żakardowym owalnym, jaki otrzymałam od strony Fabryka Firanek i Koronek HAFT S.A..





Materiał obrusu to żakard. Jest wysokiej, jakości, nic się z nim nie dzieje podczas normalnego używania czy prania w pralce. Nie zaczyna się pruć, nitki z wzoru nie puszczają, kolory nie blakną.

Wizualnie mi się podoba. Ładny, delikatny wzorek i beżowy kolor sprawiają, że będzie pasował do większości wnętrz.

Jego wielkość to - 120CMX160CM. Na zdjęciach widać, że trochę nie wymiarowo na moją ławę. Jednak podczas testów okazało się, że to ma dużo plusów. Nie przesuwa się tak jak mały, nie wpadają mi okruchy na dolną szafeczkę (gdy syn je przy ławie często tam miałam buraczki, teraz zostają na obrusie J). Tak, więc ja się przekonałam, że lepsze są obrusy większe, zwisające bokami.

Nie znalazłam ani jednej wady. Według mnie obrus jest ładny, solidny i praktyczny. Polecam.


Zalety:
·      Ładny.
·      Wysoka, jakość.
·      Będzie pasować do większości wnętrz.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Fabryka Firanek i Koronek HAFT S.A. oraz na FB.

Obrus żakardowy znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Obrus wyglada świetnie. Doskonała ozdoba stołu. I super,że sie nie niszczy podczas prania

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada bardzo ladnie ewwlina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie się prezentuje, choć myślałam, że może to już na święta obrusik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, taki by mi się przydał w prostokącie. FAJNY kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wzór i kolor. Właśnie szukam czegoś ciekawego na mój stół. Chętnie przejrzę ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentuje jest dobrej jakości więc warto mieć taki obrus w domu

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor i piękne haftowane wzorki ma ten obrus .Wygląda elegancko i zdecydowanie będzie pasował do większości wnętrz. Oczywiście dużą zaletą jest to że jest zrobiony z wysokiej jakości materiałów, które zapewniają to, że szybko się nie zniszczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny , w innej wersji kolorystycznej bym taki chciała miec , tylko że u mnie mam łaow-stolik okrągły nie było by widać spod takiej wersi rozmiarowej :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo praktyczny zwłaszcza przy dzieciaczkach,sprawdzona tkanina nie zmienia się po praniu;nie trzeba pracować,same zalety

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo ładnie. Wzór piękny i wielkość także w,porządku. Rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny, mam taki trochę podobny

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny,ciekawy krój,wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten obrus doda charakteru w każdym wnętrzu :) U mnie malutka córcia wszystko ściąga ze stołu więc na razie obrusa żadnego nie mogę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny obrus,do tego na stół postawić wazon z kwiatami i można zapraszać gości

    OdpowiedzUsuń