czwartek, 1 marca 2018

Apetitki Herbatniki Petit Beurre - OPINIA


Zapraszam na opinię o herbatnikach Petit Beurre, jakie otrzymałam od firmy Apetitki.






Do testów otrzymałam:
1.  Herbatniki Petit Beurre maślane
2.  Petit Beurre z otrębami
3.  Petit Beurre kakaowe
4.  Petit Beurre 360g + 40g gratis

Każde z nich są naprawdę smaczne. Moim zdecydowanym faworytem są maślane, Ksawery z mężem zajadali się kakaowymi, a Amelka wybrała zdrowe z otrębami (co dla mnie było nie małym zaskoczeniem). Duża paczka została wykorzystana do sernika na zimno i wyszedł rewelacyjny (nie zrobiła się z herbatników papka, jak się często zdarzało).

Ciasteczka są kruche, a jednocześnie rozpływają się w ustach i takie pozostają. Nie nabierają wilgoci, nie robią się papkowate, niesmaczne.

Różnorodność smaków sprawia, że każdy znajdzie swój ulubiony.

Moim zdaniem herbatniki Apetitki doskonale zdadzą egzamin zarówno, jako przekąska, jak i do ciast, deserów. Polecam.


Zalety:
·      Smaczne.
·      Różne smaki.
·      Nie nabierają wilgoci, nie robią się papkowate.
·      Jako przekąska, do ciast i deserów.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Apetitki oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam je ;) i moje dzieci rozwnież ;) kakaowe smakują im lepiej niz jakies tam ciasta w czekoladzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo je lubimy sa smaczne czesto wykoztstuje je do ciast na zimno ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam herbatniczki. Są smaczne. Często je kupuje bo świetnie nadają sie do ciast i deserow. Super,że sa tez kakaowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Znamy i również bardzo lubimy .Wybieramy te klasyczne, bo takie moim chłopakom najbardziej smakują . A też często wykorzystuję je do różnych ciast bez pieczenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tę markę cukierniczą,kupuję do ciast mnóstwo przepisów mam na spody bez pieczenia.
    ZAWSZE się sprawdzają uwielbiam najbardziej kakaowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam znam markę kupowałam nie raz chociaz głównie maślane i zdarzyło się kakaowe ale te przypadkiem i sa pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znamy i lubimy. Są bardzo pyszne. Polecamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam pyszne, bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam i lubię z dziećmi też polecam. Sylwia Rudzińska.

    OdpowiedzUsuń
  10. pyszne ciasteczka, idealne do deserów

    OdpowiedzUsuń
  11. Znamy i również bardzo lubimy

    OdpowiedzUsuń
  12. Zupelnie sie zgadzam w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam herbatniki, często kupuję, jemy je lub też jako spod do ciast na zimno stosuję, bardzo dobre, polecamy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Są bardzo dobre i pyszne dzieci je uwielbiają jeść.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam herbatniki :) Moje dzieci też jedzą,jeden z pierwszych przysmaków maluszków :) Nie widziałam herbatników z otrębami,ciekawa alternatywa na zwykłe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzieciaki lubią na sucho wcinać,do deserów,z otrębami nie jadłem spodziewam się że są zdrowe

    OdpowiedzUsuń