niedziela, 25 lutego 2018

Wydawnictwo Initium Książka pt.: „Czerwony Parasol” - OPINIA

Zapraszam na opinie o książce pt.: „Czerwony Parasol”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Initium.



„Czerwony Parasol” to książka dająca czytelnikowi dużą dawkę emocji. Trzyma w napięciu od początku do końca, wciąga, pobudza wyobraźnie.

Tatiana jest szczęśliwą nastolatką, pełno przyjaciół, wspaniałe życie, kochających rodziców. Niestety pewnego dnia okazuje się, że życie bywa brutalne, a po powrocie zastaje zamordowanych rodziców i siostrę. Nie ma czasu na rozpacz, łzy, musi szybko wziąść się w garść, znaleźć wyjście z sytuacji, bo i jej życie jest zagrożone. Ojciec pozostawia jej wskazówki i bardzo cenne rzeczy w schowku, które są jednocześnie jej gwarancją życia i powodem ścigania przez tajne służby. Nie pozostaje jednak sama sobie pomoc odnajduje w młodym kierowcy autobusu szkolnego oraz nauczycielce Caryca, która oddaje ją pod opiekę czerwonego parasolu. Tatiana musi szybko dorosnąć, nauczyć się podejmować decyzję, być ostrożna wobec obcych, jej beztroskie życie znika na zawsze.
Czy tajne służby ją dopadną? Czy uda się jej się ujść z życiem? Gdzie w tym wszystkim jest miejsce na miłość? Czy każdy, komu zaufa dziewczyna okaże się jej przyjacielem?

Przeważnie czytam książki innego gatunku, mało, kiedy kryminał mnie tak wciąga, zachwyca. To jedna z nielicznych książek kryminalnych, którą dosłownie wchłonęłam, która mnie zachwyciła, którą zdecydowanie polecam.

Zalety:
·      Ciekawa.
·      Wciągająca.
·      Trzyma w napięciu od pierwszej do ostatniej strony.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Initium oraz na FB.

Książkę pt.: ”Czerwony Parasol” znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Lubię książki, które trzymają w napięciu i nie wiadomo, jak się zakończy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Malo kiedy ja czytam kryminal ale ten polecila mi jakis czas temu znajoma i faktycznie cksuazka wciaga i trzyma w napieciu Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie książka zainteresowała z opisu 😉 poczytała bym ją w ramach relaksu

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie książki z dreszczykiem emocji i grozy, które trzymają w napięciu .Lubię też kiedy fabuła mnie wciąga i skłania do przemyśleń. Ta książka już z szaty graficznej na okładce wydaje się być obiecująca i pełna napięcia ,grozy.

    OdpowiedzUsuń
  5. dosyć interesująca taka książka, wciągnie czytelnika napewno, ja na ogół w innych gustuje ale z chęcią bym po nią sięgła

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie książki, czyta się je prawie jednym tchem M. Potyrała

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa coś dla mnie ja uwielbiam książki choc niektóre czyta mi sie trudniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj lubię kryminały i to bardzo...wciągająca akcja,dreszczyk emocji....z pewnością przeczytam ją jednym tchem

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio w telewizji żadnych ciekawych filmów więc warto sięgnąć po kryminał "na kartce" :) Jeszcze ten autor nie rzucił mi się w oczy,chętnie sięgnę po jedną z jego książek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj i mnie zaciekawila ta recenzja:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ciekawe książki,ale przyznam że na razie brak czasu na takie przyjemności ..

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie interesujace. Ale ja chetnie wszystkie ksiazki czytam. Ta mnie zaciekawila.

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie interesujące i wciagajace ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo interesująca ksiązka

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie interesują książki historyczne głównie o II Wojnie Światowej, tą książkę do przeczytania zostawiam dla płci pięknej

    OdpowiedzUsuń
  16. książki kocham ;) fajnie jak coś ciekawego się dzieje ;) Pońc Halina

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama okładka już jest bardzo ciekawa i przykuwa uwagę, nie miałam, ale jak już wspomniałam wcześniej lubię takie, które trzymają w napięciu.

    OdpowiedzUsuń