czwartek, 15 lutego 2018

Wydawnictwo Egmont Seria książeczek Akademia mądrego dziecka - OPINIA

Zapraszam na opinię o książkach z serii Akademia mądrego dziecka, jakie otrzymałam od wydawnictwa Egmont.
















Ok wydawnictwa otrzymałam trzy książeczki z serii Akademia mądrego dziecka:
1.  To już umiem sam.
2.  Ale natura.
3.  Kiedy pada deszcz.

Książeczki przeznaczone są dla najmłodszych, w wieku 2-3 latka. Znajdziemy w nich proste zadania oraz ilustracje do pokolorowania. Poziom zarówno zadań jak i kolorowanek jest odpowiedni dla maluszków, są proste i ciekawe.

Według wydawnictwa, dzięki książeczką dziecko „rozwija sprawność manulaną, ćwiczą koordynację wzrokowo-ruchową, poszerzają wiedzę o świecie, przygotowuje do nauki czytania i pisania oraz uczy wartości społecznych”. Zdecydowanie się z tym zgadzam.

Na końcu każdej książeczki jest tekturka, dzięki której można jej używać w każdym miejscu, nawet przy użyciu kolan np. mamy.

Książeczki bawią i uczą. Moim zdaniem są bardzo ciekawym pomysłem dla maluszków i zdecydowanie polecam.




Zalety:
·      Proste zadania.
·      Proste obrazki do pokolorowania, bez drobnych szczegółów.
·      Bawią i uczą.
·      Tekturka z tyłu.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książki z serii Akademia mądrego dziecka znajdziecie:
„Kiedy pada deszcz” TU
„Ale natura” TU

„To już umiem sam” TU

17 komentarzy:

  1. śliczne moje już za duże wiekowo ale napewno by chętnie sobie takie pomalowały i ponaklejały

    OdpowiedzUsuń
  2. Książeczki są ciekawe nie tylko dla najmłodszych ale i dorosłych 😊 nawet suoer nadają się na prezent

    OdpowiedzUsuń
  3. No moj musi na taka ksiazeczke piczekac ale statszy mial podobne i byly bardzo fajne ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. dla milusińskich najmłodszych takie książeczki będąlubic

    OdpowiedzUsuń
  5. Duże rysunki do kolorowania spodobają się maluszkom. Oprócz kolorowania nauczą się też wielu ciekawych rzeczy ,poznają nowe słowa. Fajna propozycja do pracy z dziećmi, do miłego spędzania z nimi czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne chyba sie skusze dla mojej 2 latki uwielbia ksiazeczki i malowanki

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za recenzję. Widać,że książka wspaniała. A mój synek uwielbia czytać

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno są super. Fajnym pomysłem jest tekturka, gdzie jeszcze się nigdy nie spotkalam. Synkowi na pewno spodobałyby sie

    OdpowiedzUsuń
  9. My mamy 4 latka, ale mamusiom młodszych dzieci będę polecać tę książkę, wszechstronny rozwój dziecka zapewniony

    OdpowiedzUsuń
  10. warto aktywizować takimi książeczkami już takie małe dzieciaki, później jest łatwiej w przedszkolu i w szkole

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ciekawe,już od samego początku widać iż będą przydatne dla malucha,super ,wyraziste,proste

    OdpowiedzUsuń
  12. SWIETNA KSIAZECZKA DLA MOJEJ NIUNI

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiamy takie książeczki to super zabawa i nauka w jednym :) Pońc Halina

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja Dominisia już zaczyna się interesować kolorowankami,w tej serii znajdziemy odpowiedniej wielkości rysunki,proste zadania,każdy maluch na pewno się książeczkami zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super książeczka dla mojej córeczki

    OdpowiedzUsuń
  16. dziecku trzeba pomóc się rozwijać te książki do tego są stworzone,nauka i zabawa w jednym czasie

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze z checia bym je kupila dla synka. Widac,ze sa swietne. Bardzo interesujace i uczace. Nauka przez zabawe to swietna sprawa

    OdpowiedzUsuń