sobota, 24 lutego 2018

Oryginalnysok Soki w szklanej butelce - OPINIA

Zapraszam na opinię o sokach, jakie otrzymałam od firmy Oryginalnysok.





Do testów otrzymałam:
1.  Jabłko - marchew – pomarańcza.
2.  Jabłko.
3.  Jabłko – cynamon – goździk.
4.  Jabłko - żurawina.
5.  Jabłko - imbir.
6.  Ananas.


Każdy z soczków ma swój własny, naturalny smak. W każdym doskonale wyczuwamy owoce czy inne dodatki, bez chemicznego posmaku.


Soczki mieszczą się w opakowaniach 330ml. Posiadają możliwość ponownego zakręcenia.

Oryginalnysok posiada soczki w wielu smakach. To ogromna zaleta, ponieważ każdy może znaleźć swój ulubiony.

Moim zdaniem soczki są pyszne i zdrowe. Oczywiście polecam.


Zalety:
·      Naturalne.
·      Smaczne.
·      Zdrowe.
·      Możliwość ponownego zakręcenia.
·      Duży wybór smaków.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Oryginalnysok oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. Mniam

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  2. Super soki
    Z checia bym sprobowala jablko marchew pomarancza. Moje ulubione smaki. Ale uwielbiam takie soki 100% owoców. Super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Musza byc pyszne az mam smaja na ananasa chociaz jabko z imbirem tez ciekawy zestaw eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Naturalne 100% soki bardzo lubię i często kupuję również synom. Z tego, co widzę Oryginalny sok ma w swoim asortymencie bardzo fajne , oryginalne smaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pychota jestem ciekawa niektórych smaków jak ten z imbirem np . Piłam niektóre i naprawde polecam soki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam firmę od ubiegłego roku...jednak widzę że sie rozwija bo nie wszystkie smaki piliśmy...nowe znów dołączyły

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu u Ciebie goszczą te soczki :) Wciąż ta sama jakość,pyszne,zdrowe. :) Z pomarańczą i żurawinką na pewno na pierwszy rzut wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowe na pewno :) choc nie wiem czy aby na pewno moje kubki smakowe ktorys by polubily ze smakow ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naturalne zdrowe i pyszne do tego wybór smaku dla mnie świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  10. naturalne i zdrowe to napewno, ja bym spróbowała jabłko- marchew-pomarańcza bo taki mix lubie

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam okazję niektóre wypróbować, pyszny zdrowy soczek M.Potyrała

    OdpowiedzUsuń
  12. soki zdrowe naturalne jeśli nie ma się czasu w domu robić to warto sięgnąć po te gotowe ale zaufane

    OdpowiedzUsuń
  13. Piłam każdy sok z tej firmy i potwierdzam są rewelacyjne,strasznie też smakowały mojemu mężowi wręcz biliśmy się o smaki.Naturalne,smaczne i mega zdrowe,bomba witaminowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiany soki, ale tylko te 100%.

    OdpowiedzUsuń
  15. soki pyszne i zdrowe :) uwielbiam :) Pońc Halina

    OdpowiedzUsuń