wtorek, 20 lutego 2018

Meglio Sgrassatore odtłuszczacz + wybielacz w piance - OPINIA

Zapraszam na opinię o Meglio Sgrassatore odtłuszczacz + wybielacz w piance, jaki otrzymałam od firmy Meglio.



Płyn ma formę pianki, co sprawia, że jest bardzo wygodny w użyciu.

Opakowanie z automizerem, bardzo praktyczne. Posiada możliwość blokady dającą nam gwarancję, że nie wyleje się przez przypadek.

Zapach znośny. Nie pachnie perfumami, ale nie „śmierdzi”. Bez problemu można używać w dzień bez konieczności zamykania się szczelnie w pomieszczeniu czy długotrwale wietrzyć.

Skuteczność płynu jest na najwyższym poziomie. Doskonale radzi sobie zarówno z świeżymi zabrudzeniami jak i taki starszymi. Nie trzeba szorować, używać kilkakrotnie, aby zniknął tłuszcz, a wszystko było czyściutkie i bielutkie.

Moim zdaniem płyn w 100% spełnia swoje zadanie i zdecydowanie polecam.

Zalety:
·      Skuteczny.
·      Nie śmierdzi.
·      Forma piany.
·      Wygodne opakowanie.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Meglio oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. Przydałby mi sie taki odplamiacz zwłaszcza że aplikacja w postaci pianki jest wygodna

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry produkt plus wygodne użycie go daję gwarancję że dziecko bez obaw go nie użyje . Radzi sobie z brudem 🖒

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie meglio zdaje egzamin zarowno ten w piance jak i zolty odpuszczacz jestem zadowolona z nich ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie by się taki produkt przydał

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że nie pachnie chlorem, bo nie znoszę takich środków czystości .Ogromnym plusem jest tu atomizer ,który pozwala w szybki i łatwy sposób wydobyć odpowiednią ilość produktu. Najważniejsze jednak jest to że się sprawdza i jest skuteczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać,że to jakaś nowość bo nie spotkałam się z takim środkiem :) Na pewno płytki,kuchenka czy zlewozmywak nie będzie już takim trudnym wyzwaniem do posprzątania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry produkt musze go miec

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny bo w piance zazwyczaj takie rzeczy są w sprayu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No super że w piance lubie takie a nie w plynie. Zamkniecie tez super zwłaszcza przy dzieciach malych

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie największą zaletą jest, że nie smierdzi ;) mialam kiedyś pewien dobry "specyfik" ale zapach....nie szlo wytrzymac. Spezatac bylo mozna przy otwartych oknach. Także super,ze ten jest inny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze,że skuteczny i nie zabija zapachem,a perfumami to ja lubię pachnieć,a tak nawiasem mówiąc to perfumy do wnętrz też po czyszczeniu można użyć i miły zapach wróci

    OdpowiedzUsuń
  12. Poluje na jakiś super odtłuszczacz mam nadzieję że może ten się sprawdzi skoro polecasz.

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  13. znam markę aczkolwiek nie stosowałam produktów

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie wynalazki lubię,działają,nie niszczą powierzchni,pachną delikatnie,z dozownikiem,nic więcej chyba nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie uzywam takich rzeczy póki co

    OdpowiedzUsuń
  16. praktyczne opakowanie,skutecznosć działania,walka z tłuszczem to ciężkie zadanie,niejednokrotnie pomagam żonie w sprzątaniu

    OdpowiedzUsuń