poniedziałek, 12 lutego 2018

Martel Kids Książeczka edukacyjna pt.: „Rysuję i poznaję literki alfabetu. Poznaję alfabet” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce edukacyjnej pt.: „Rysuję i poznaję literki alfabetu. Poznaję alfabet”, jaką otrzymałam od Martel Kids.






Na każdej stronie znajdziemy obrazek, który należy dokończyć łącząc po kolei kropeczki z literkami. Dość ciekawa forma nauki literek i ich odpowiedniej kolejności w alfabecie.

Stron jest dużo, tak, więc dziecko ma zajęcie na dłuższy czas.

Obrazki, a także kropeczki z literkami są większe, a dzięki temu dziecku łatwiej znaleźć odpowiednią.

Na środku książeczki znajdziemy naklejki, które dodatkowo ją uatrakcyjniają.

Dzięki książeczce dziecko uczy się bawiąc. Poznaje literki, ich kolejność, ćwiczy kolorowanie i rysowanie od kropki do kropki. Moim zdaniem jest ciekawa i przydatna. Polecam.


Zalety:
·      Nauka przez zabawę.
·      Pomaga nauczyć się alfabetu.
·      Duże obrazki, punkty i literki.
·      Sporo stron.
·      Naklejki.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Martel Kids oraz na FB.

Książeczkę edukacyjną pt.: „Rysuję i poznaję literki alfabetu. Poznaję alfabet” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Z pewnością nie jednego przedszkolaka zainteresuje i zabawi . Jest ciekawa i uczy super połączenie

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna mojej córci by sie spodobała ona takie lubi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa forma książeczki -połączenie kropek iliterek. My mieliśmy tylko takie gdzie łączy się po kropkach cyferki. Ta książka to zdecydowanie fajne rozwiązanie ,uczy literek, ćwiczy rysowanie ,a potem kolorowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa ladna i ogromnym plusem jak dla nas sa literki syn mial by frajde on lubi takie zadania ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna mojej córci by sie spodobała

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje chłopaki mieli podobne świetna zabawa a naklejki dodatkowo uatrakcyjniaja zabawe.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie książeczki, ta wygląda na dość prostą więc dla młodszych niż moje dzieci

    OdpowiedzUsuń
  8. Łączenie kropek w całość bardzo przydatne,a i zabawa myślę będzie znakomita.
    Naklejki to też dodatkowa radość

    OdpowiedzUsuń
  9. Nauka przez zabawę to jest to co ja i mój synek lubimy najbardziej. Książeczka uczy myslec

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest super rozwiązanie bo dzięki tym kropeczkom dziecko się koncentruje a nauka literek przychodzi wtedy łatwiej.Do tego naklejki i każde dziecko będzie zachwycone :) My jesteśmy przed nauką alfabetu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. łaczone kropeczki przypominają mi moje młodzieńcze lata,bardzo uwiebiałam taką zabawe,moja Wiktoria też lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjna, idealna dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Łączenie kropeczej jest bardzo fajne. Chyba wszystkie dzieci lubią to robic
    I jeszcze frajda bo mozna kolorowac

    OdpowiedzUsuń
  15. książka wymaga od dziecka skupienia,rozwija,do tego nauka alfabetu jest super

    OdpowiedzUsuń