czwartek, 1 lutego 2018

Martel Kids Książeczka edukacyjna pt.: „Idę do szkoły - Moje pierwsze szlaczki” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce edukacyjnej pt.: „Idę do szkoły - Moje pierwsze szlaczki”, jaką otrzymałam od Martel Kids.





Książeczka jest bardzo kolorowa, co od samego początku zachęca dziecko do jej wypełniania.

Znajdziemy w niej wiele zadań. Ich głównym celem jest rysowanie po śladzie, szlaczków itp. ale każde z nich jest inne, ciekawe co sprawia, że dziecko się nie nudzi szybko.

Zadania są różnorodne, nie za trudne. Mój ponad 5 letni syn z ochotą robił każde kolejne, ćwicząc rączkę, a także logiczne myślenie.

Książeczka uczy przez zabawę, a to najlepsza forma dla dziecka. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Nauka przez zabawę.
·      Kolorowa.
·      Ciekawe zadania.
·      Dużo zadań.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Martel Kids oraz na FB.


Książeczkę edukacyjną pt.: „Idę do szkoły - Moje pierwsze szlaczki” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajna widze my hestesmy na etapue nauki slaczkow literek kozystamy z podobnych książeczek eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książka do nauki dzięki różnym zadaniom oraz kolorowych kartek przyciąga uwagę dziecka i zachęca 🖒

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorowa książeczka zachęci dzieciaki do ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ksiazeczka z taka przyjemnosc sie uczyc

    OdpowiedzUsuń
  5. Z taką super książeczką,kolorową i przyjazną przyjemniej i atrakcyjniej zdobywać wiedzę😊😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Cos dla mojej córci ulwiebia takie

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno się taka przyda później, jeszcze musimy troszkę poczekac

    OdpowiedzUsuń
  8. Napewno to ze jest kolorowa to zacheca. Dzieci lubia po slaczku rysowac

    OdpowiedzUsuń
  9. Książeczka jest bardzo pomocna przy ćwiczeniu (terapii) rączki. Doskonale można przy niej spędzać czas ćwicząc dodatkowo cierpliwość, dokładność i precyzję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna książeczka dla moich dzieci

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zadania idealne przygotowania do szkoły poprzez zabawę dla dzieci .

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sprawa! Moje dziecko chętnie robiło i do dziś robi tego typu zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze do szkoły nie idą dzieci jednak syn też może już ćwiczyć

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorowa ksiazeczka przyciagnie uwage dziecka. Z pewnoscia chetnie maluchy wykonaja zadania

    OdpowiedzUsuń
  15. Szlaczki ćwiczą rączkę i przygotowują do nauki pisania :) To bardzo dobra forma nauki i zabawy,książeczka jest bardzo potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń