sobota, 17 lutego 2018

Karolina Kowalska AVON Polska Mgiełka Hello Kitty - OPINIA

Zapraszam na opinię o pachnącej mgiełce Hello Kitty, jaką otrzymałam od Karoliny Kowalskiej AVON Polska


Nuty zapachowe: sorbet malinowy, słodki kwiat brzoskwini, musujące cytrusy.

Zapach bardzo przyjemny, o średniej intensywności. Doskonale wyczuwalny jest zarówno zapach malin, jak i brzoskwiniowy oraz cytrusowy. Nie jest słodki, mulący, ale jego słodycz jest dobrze wyczuwalna.

Mgiełka utrzymuje się kilka godzin, później zapach słabnie aż znika całkowicie. Moim zdaniem to czas zdecydowanie długi, jeśli chodzi o mgiełki.

Grafika na opakowaniu utrzymana w kolorze różu, z Hallo Kitty. Idealna dla dziewczynek, ładna i słodka.

Mgiełki można używać zarówno na ciało jak i na ubrania i włosy. To dość duża zaleta, bo dzieci nie patrzą gdzie psikają J.

Amelce mgiełka podoba się zarówno pod względem zapachu, jak i opakowania. Zdecydowanie polecamy.


Zalety:
·      Ładny zapach.
·      Dość długo się utrzymuje.
·      Do ciała włosów i ubrania.
·      Ładna, słodka grafika.
·      Nie za intensywny zapach.



Wady:
BRAK


Moja ocena -10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Karolina Kowalska AVON Polska

16 komentarzy:

  1. Super coś dla mojej ostatnio chce by ja psiknąć perfumami a takie dal dziewczynek idealnym rozwiązaniem by nie podrażnić przypadkiem perfumami

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny zapach jak dla mnie i w sam raz dla dziewczynki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne opakowanie , zapach przyjemny dla dziecka super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Szata graficzna spodoba się małym fanom Hello Kitty. A ładny, przyjemny zapach nie będzie je drażnił ani denerwował. Plus dla mnie jako mamy to z pewnością byłaby ta możliwość psikania nawet na ubrania l

    OdpowiedzUsuń
  5. idealna dla małej kobietki, moja Ala uwielbia podkradać moje perfumy myślę, że ucieszyła by się ze swojej mgiełki i to w dodatku tak kolorowej

    OdpowiedzUsuń
  6. Amelka jest w wieku mojej starszej bratanicy i doskonale wiem,że takie kosmetyki są już potrzebne :) Mgiełka na szybkie odświeżenie się to idealny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja 2 latka tez uwielbia sie psikac perfumami to moze zamowie jej i bedzie miec swoja mgiełke do cialka

    OdpowiedzUsuń
  8. dla dziewczynek takie mgiełki są bardzo ładne w zapachu

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladny zapach jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super zapachy,słodkie :) Moje na pewno by się spodobały :) chociaż nie jestem za bardzo za takimi rzeczami dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super sprawa :) tym bardziej że małe dziewczynki lubią czuć się jak dorosłe kobiety a dzięki temu mogą :) Pońc Halina

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam córeczki ale super a opakowanie samo fajne.

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam okazji poznać osobiście bo moje dziecko jeszcze za małe

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej mgielki, ale jestem pewna, ze kazdej dziewczynce przypadnie do gustu

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna buteleczka z tą mgiełką dla każdej małej modnisi

    OdpowiedzUsuń