wtorek, 23 stycznia 2018

Wydawnictwo Kobiece Książka pt.: "Oświadczyny” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Oświadczyny”, jaką otrzymałam wydawnictwa Kobiecego.



W książce poznamy dwie kobiety:
 Amy – kobietę, którą wciąż zawodzą mężczyźni, pragnącą miłości, ale niepotrafiącą znaleźć tej prawdziwej, wiecznej.
Georgie – dziś starszą kobietę, która ukrywa tajemniczą przeszłość. W 1958 roku miała plany, marzenia, z których los postanowił się pośmiać.

Książka to dwie różne historie. Jedna toczy się dawno temu, gdzie odbywały się piękne bale, a kobiety nie zawsze mogły decydować o sobie. Druga w czasach obecnych. Kobiety są różne, mają różne charaktery, pochodzą z innych czasów, więc i podejście mają do życia różne. Łączy je jednak jedno – miłość, pragnienie znalezienia bliskiej osoby, bycia szczęśliwym.

Amy poznaje Georgie, gdy odpowiada na jej ogłoszenie na damę do towarzystwa. Razem udają się w podróż do Nowego Jorku – podróż, która okazuje się niezwykła. Kobiety mimo różnicy wieku zaprzyjaźniają się, jedna od drugiej dużo się uczy, wspaniale spędzają czas.
Amy zamiast pierścionka zaręczynowego otrzymuje informacje, że chłopak z nią zrywa. Na domiar złego nie dostaje się do spektaklu, a jej kariera tancerki wisi na włosku.
Georgia marzy by zostać w Nowym Jorku, by być pisarka, a zamiast tego będzie debiutantką.
Obie kobiety chcą czegoś innego niż oferuje im życie, a jednocześnie obie marzą o miłości. Dwie różne historie, dwa różne światy, a jednak łączy je bardzo dużo. Czy ich marzenia się spełnią? Czy poznanie historii Georgii pomoże Amy zawalczyć o siebie? Czy znajdą miłość?

Wspaniała książka, która wciąga od pierwszej do ostatniej strony. Mnie bardzo się podobała i uważam, że warto ją przeczytać. Polecam.


Zalety:
·      Dwie historie.
·      Ciekawa.
·      Wciągająca.
·      O miłości, marzeniach, rozczarowaniach, wzlotach i upadkach – o życiu, jakie wiedzie nie jedna z nas J.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Kobiece oraz na FB.


Książkę pt.: „Oświadczyny” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Bardzo bylam cuekawa twojej opini bo mi sie podobała mialam okazje przeczytac ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz ja bym chetnie przeczytała zaciekawiłąś mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością bym poczytała ciekawa historia obu kobiet

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi bardzo ciekawie. Lubię takie lekkie historie, które szybko i łatwo się czyta, które wciągają człowieka. Fajne jest te zderzenie dwóch światów i to, że fabuła toczy się na dwóch płaszczyznach

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię książek o miłości choć być może ta jest warta przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapewne ciekawa,na razie musze poczekać z czytaniem z powodu braku czasu,ale zapewne nadrobię ..

    OdpowiedzUsuń
  7. interesująca historia, na pewno warta uwagi, cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak mnie zaciekawiłas czy bohaterki znajdą miłóść , że muszę zamówić tę ksiązkę , to moje klimaty , a i dusza romantyczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka o miłości,uwielbiam taką tematykę.Tyle pytań i jestem ogromnie ciekawa jakie jest jej zakończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dwie różne bohaterki,ciekawie sie zapowiada historia książki

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama opinia brzmi zachęcająco

    OdpowiedzUsuń