sobota, 27 stycznia 2018

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „My Little Pony The Movie. Kocham ten film” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „My Little Pony The Movie. Kocham ten film”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.






Oglądaliście Kucyki Pony na dużym ekranie? Niezależnie jak brzmi odpowiedź tą książkę powinna przeczytać każda fanka Pony. Te, które widziały film przypomną sobie, o czym był, dzieci, które nie miały tej przyjemności poznają wspaniałą historię pełną przygód, przyjaźni, magicznych chwil.

W My Little Pony The Movie ma odbyć się festiwal przyjaźni, na który wszyscy czekają z niecierpliwością. Jednak Tempest inne plany i chce posiąść magię wszystkich czterech księżniczek. Zmienia większość kucyków w kamienie. Nieliczne, którym udało się uciec postanawiają wyruszyć w podróż i uratować pozostałe kucyki. Czy im się uda? Czy wróci wiara w przyjaźń? Czy dobro zwycięży?

Ilustracje są śliczne, kolorowe, duże, przyciągające wzrok i zachęcające do poznania treści.

Tekst bardzo ciekawy i zrozumiały dla dziecka.

Książka posiada twardą, solidną okładkę. Dzięki niej nawet często używana posłuży długo.

Tak jak wspomniałam na początku moim zdaniem każda fanka kucyków Pony powinna przeczytać tą książkę. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Ciekawa historia
·      Zrozumiały tekst.
·      Piękne ilustracje.
·      Twarda okładka.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.


Książkę pt.: „My Little Pony The Movie. Kocham ten film” znajdziecie TU

16 komentarzy:

  1. Ksiązeczka jest bajeczna, każda fanka z radością przeczyta tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta historia Zapowiada się ciekawie. Wielu małym fanom Pony się spodoba. Moim dzieciom również.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baje lubimy wiec ksiazeczke tez chetnie poczytamy ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje córcia kocha pony , uwielbia o nich ksiązeczki i bajki chociaz aż takiej z niej fanki ale książki uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka bardzo fajna jako prezent dla fanki kucyków idealna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna kolorowa napewno kazda fanka musi miec
    Izabela Bathke

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowa pełna przygód książeczka to rewelacyjny zakup dla naszych milusińskich

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejna piekna ksiazeczka z serii konikow moja je uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się wypowiadać nie powiem ale słyszałam dużo dobrego o historii Kucyka Pony

    OdpowiedzUsuń
  10. kolejna książeczka o kucykach, moja Ala bardzo je lubi

    OdpowiedzUsuń
  11. Kucyki niezawodne i ponadczasowe i te przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te kucyki są wszędzie i jestem pewny że dziewczynki chętnie wezmą się za książkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to wiem Aniu,że żadna fanka kucyków na tej książce się nie zawiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tosi przypadłaby książeczka do gustu

    OdpowiedzUsuń