poniedziałek, 22 stycznia 2018

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Mój Kucyk Pony Przyjaźń to magia. Tom 10" - OPINIA

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Mój Kucyk Pony. Przyjaźń to magia. Tom 10”, jaki otrzymałam od wydawnictwa Egmont.





To kolejny komiks z tej serii, jaki Amelka miała przyjemność przeczytać. Tak jak poprzednie i ten się jej podobał.

W komiksie znajdziemy trzy oddzielne historie. W pierwszej wraz z kucykami przeżyjemy noc w jaskini, która do przyjemnych nie należała. Druga opisuje pierwsze spotkanie Sparkle i Twilight. Ostatnia natomiast pokazuje, że zły nastrój bywa zaraźliwy.

Każda z historii przekazuje dziecku ważne wartości, nie tylko bawi, ale i uczy np., że warto słuchać się starszych.

Ilustracje ładne, kolorowe, przyciągające wzrok i zachęcające do poznania treści.

Komiks na pewno przypadnie do gustu każdej fance tych uroczych kucyków, a my zdecydowanie polecamy J.


Zalety:
·      Trzy historie.
·      Ciekawy.
·      Pouczający.
·      Śliczne ilustracje.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.


Komiks pt.: „Mój Kucyk Pony. Przyjaźń to magia. Tom 10” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Jedna książka 3 historie które jednocześnie uczą dzieci dla mnie idealna książka

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te nowe komiksy :) córcia kucyki pony uwielbia komiksy póki co mniej ale wiem że do nich dorośnie . Ale słuchac lubi

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne sa te komiksy czekam az corcia wejdzie w etap zainteresowania i bedziemy kupowac

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka super, kolorowa, pełna humoru a do tego duży atut to fakt, iż opisuje przygody kucyków

    OdpowiedzUsuń
  5. Komiksy o kucykach zawsze trafny strzał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowe i ciekawe ilustracje z pewnością zainteresują dzieciaki, a fajne historie sprawia że chętnie będą do nich wracać. Bajeczki o Kucykach bardzo lubimy.Komiksów jeszcze nie mieliśmy,ale może sobie kupimy

    OdpowiedzUsuń
  7. Komiksy fajna sprawa ale u nas jakos nie lubimy pony kuctkow ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już dwie fanki kucyków-moje bratanice a nowa-córcia Dominika już rośnie :) Kolejne przygody zamknięte w fajnym komiksie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejne fajne przygody kucyków i piękne ilustracje

    OdpowiedzUsuń
  10. w formie komiksu i kolorowe ilustracje to dzieci lubia z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto słuchać starszych - tego uczy ksiązka i to mi się podoba !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. dzieci takie cenne wartości pokazane w komiksie chłoną jak gąbka

    OdpowiedzUsuń
  13. kolejne fajne kucykowe historie.

    OdpowiedzUsuń