poniedziałek, 8 stycznia 2018

TarkaiMiarka.pl Chlebak bambusowy z deską, kolorowy Kassel - OPINIA

Zapraszam na opinię o chlebaku bambusowym z deską Kassel, jaki otrzymałam od sklepu TarkaiMiarka.pl.







Chlebak + deska do krojenia to dla mnie ciekawy pomysł, dlatego z ochotą przystąpiłam do testów. Okazało się, że jest to bardzo praktyczne rozwiązania.

Wykonany został z pudru bambusowego i melaminy. Jest naprawdę solidny. Nie rysuje, nie „zachodzi”, nie tworzą się na nim pęknięcia oczywiście przy normalnym używaniu (podejrzewam, że rzucony o ziemie stłucze się w drobny mak J ).


Deseczka wykonana z litego drewna bambusowego rewelacyjnie służy, jako przykrycie do chlebaka, ale również do krojenia m.in. pieczywa. Nie pęka, nie „zachodzi”, nie odbarwia się.

Wizualnie jest ładny i ciekawy. Połączenie drewnianej pokrywy z wzorzystym pojemnikiem przypadło mi do gustu.

Utrzymanie w czystości chlebaka jest dość łatwe, nie ma wielu rowków, zakamarków, w których gromadziłby się brud ciężki do usunięcia.


Chlebak ma wymiary:
Wysokość: 14 cm, Szerokość: 20 cm, Długość: 35,5 cm. Według mnie jest to wielkość idealna. Zmieścimy w nim chleb + 3 bułeczki a na wierzchu możemy coś poukładać.

Moim zdaniem chlebak rewelacyjnie spełnia swoje zadania i zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Idealny rozmiar.
·      Chlebak + deska.
·      Solidny.
·      Łatwy w utrzymaniu czystości.
·      Ładny.
·      Wysokiej, jakości.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę TarkaiMiarka.pl oraz na FB.


Chlebak bambusowy z deską, kolorowy Kassel znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. super rozwiązanie fajny wizualnie, i co najważniejsze praktyczny i zajmuje mniej miejsca idealny na małe kuchnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się cudnie i do tego deska jako przykrycie i do krojenia świetne połączenie 😉🖒

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonałe połączenie deski i chlebaka. Mamy wszystko pod reką. Wygląda bardzo ładnie i duzy plus za wykonanie, które pozwala w utrzymaniu czystości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny i praktyczny zazdroszczam

    OdpowiedzUsuń
  5. Praktyczny i ladny eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy kształt, jeszcze nie widziałam chlebaka otwieranego jak pojemnik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajowy,inny niż wszystkie,obecnie mam metalowy ale chcę koniecznie zakupić drewniany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam deskę bambusową, bardzo ją lubię. Bardzo lekka i fajnie się myje

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, ja mam miseczki salatkowe z bambusa, są trwałe i bardzo praktyczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten chlebak to również świetna ozdoba do kuchni.Mam deskę bambusową ale chlebaka jeszcze nie ależ mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chlebak i deska w jednym to oszczędnosć miejsca,bambus solidny materiał

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe rozwiązanie w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rozwiazanie zwlaszcza dla malej kuchni :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie też najlepsze są drewniane chlebaki, na https://www.oleole.pl/chlebaki.bhtml też mi się podobają tak oryginalnie otwierane. I duże, u siebie mam sporą rodzinę i tego pieczywa kupujemy na raz też dość dużo. Chlebak gdzie mieści się jeden bochenek na pewno nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie drewniane chlebaki takie jak np. https://duka.com/pl/akcesoria-kuchenne-i-barowe/przechowywanie-zywnosci/chlebaki prezentują się najlepiej i pasują do wielu klasycznych oraz skandynawskich wnętrz kuchennych. Na rynku można znaleźć również chlebaki plastikowe, które idealnie nadają się do zabrania z sobą w podróż. Najlepiej by tego typu produkt był jednocześnie estetycznie wykonany oraz funkcjonalny (np. wyposażony w deskę do krojenia).

      Usuń