wtorek, 9 stycznia 2018

Sotelli Makaron Gnocchi w pudełku - OPINIA

Zapraszam na opinię o makaronie Gnocchi w pudełku, jaki otrzymałam od firmy Sotelli.




W kartonowym opakowaniu znajdziemy 250g makaronu. Wiem, że u mnie są „tasiemce”, ale dla mnie to ilość idealna na jeden raz.

Makaron jest bezglutenowy, o trochę innym smaku niż te standardowo u mnie używane. U nas ten smak jednak każdemu przypadł do gustu, a danie z użyciem makaronu szybko znikało z talerzu.

Według mnie jego ogromną zaletą jest fakt, że nawet, jeśli przytrzymamy go chwilę dłużej na ogniu i przelejemy zimną wodą nie będzie papkowaty, nie sklei się z sobą. Jeszcze nie udało mi się rozgotować makaronu tej firmy, a przeważnie jest to dość łatwe.

Wyprodukowany z 100% naturalnych składników. Składa się z mąki kukurydzianej oraz wody. Jest w zdrowy i bezpieczny dla każdego.

Makaron jest w kształcie muszelek. Zarówno ja jak i dzieci bardzo lubimy taki kształt. Nie zależnie czy jemy go do sosu czy do zupy jest to dużo łatwiejsze. Nie ma problemu z makaronem wszędzie i na stole i na buzi i pod koszulką J.

Na opakowaniu znajdziemy przepis na dość proste i ciekawe danie z użyciem makaronu.

Smaczny, zdrowy, o wygodnym kształcie, z przepisem na opakowaniu. Moim zdaniem makaron, który warto mieć w kuchni. Polecam.

Zalety:
·      Smaczny.
·      Naturalny.
·      Kształt muszelek.
·      Opakowanie z przepisem.
·      Nie da się rozgotować.

Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Sotelli oraz FB.


Makaron Gnocchi w pudełku znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Ciekawe jak jest po ugotowaniu czy sie nie rozwala ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam jeszcze tego makaronu.Z miłą chęcią wypróbuje. To świetna alternatywa dla osób uczulonych na gluten

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam już okazję spróbować makarony tej firmy i zgadzam się z opinią są pyszne i nie rozgotowuje się jeśli dłużej go gotujemy 😊 polecam spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. muszelki są rewelacyjne do potraw, tej firmy akurat nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam :) Jak dla mnie idealny bo jak uwielbiam ryże makarony niz ziemniaki a takie własnie lubie smaczne nie papkowate

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie jadłam takowego

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie kształty, duży lpus za to że nie rozgotowywuje się zbyt łatwo

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam makarony pod każdym kształtem,jestem straszną makaroniarą,uwielbiam wszystkie potrawy ,które mają w składzie makaron,mniam,mniam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie , że są firmy , które realizują potrzeby osób uczulonych na gluten , takich ludzi przybywa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten makaron jest zdrowy,naturalny to pewne,że ma inny smak ale co za tym idzie jest bez porównania lepszy od innych,korzystny dla naszego organizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszelki to fajny kształt,taki makaron to zdrowie na talerzu

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje dzieci lubia muszelki :-)

    OdpowiedzUsuń