piątek, 26 stycznia 2018

MILL clean kosmetyki do wnętrz Balsam czyszczący łazienka - OPINIA

Zapraszam na opinię o balsamie czyszczącym łazienka, jaki otrzymałam od firmy MILL clean kosmetyki do wnętrz.


Jeśli miałaby balsam opisać w jednym zdaniu napisałabym – skuteczność o wspaniałym zapachu.

Balsam mieści się w wygodnym opakowaniu z możliwością zablokowania na zakrętce. Daje nam to gwarancję, że nie naciśniemy przez przypadek.

Konsystencja bardziej płynu niż balsamu, ale jak dla mnie to żadna wada. Doskonale się go aplikuje i jest wydajny.

Zapach ma ładny, przyjemny, nieduszący. Dla mnie to ogromna zaleta, ponieważ nie muszę go używać w środku nocy przy zamkniętych drzwiach lub kiedy dzieci nie ma w domu.

Rewelacyjnie radzi sobie z wszelkimi zabrudzeniami „codziennymi”. Używany do wanny, płytek, a nawet pralki, za każdym razem bez konieczności intensywnego szorowania cały brud znikł.

Nie pozostawia zacieków, co według mnie jest kolejną znaczącą zaletą.

Według mnie balsam posiada same zalety i zdecydowanie go poleca.


Zalety:
·      Wygodne opakowanie.
·      Przyjemny zapach.
·      Wydajny.
·      Skuteczny.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę MILL clean kosmetyki do wnętrz oraz na FB.


Balsam czyszczący łazienka znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Przyznam ze znajoma dala mi jego probke i bylam zadowolina zapach nie drazni mojego nosa ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że ma przyjemny zapach. Nie znoszę kiedy środki czystości pachną chlorem. Wydajność i skuteczność w działaniu to świetne zalety

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji spróbować ale pewnie się skuszę kupić i wypróbować przyjemny zapach podczas sprzątania to dla mnie zaletą wielką środka czystości

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo słyszałam o tych balsamach same pozytywy , chyba trzeba spróbowac samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chociaż ja mało zajmuję się zakupem środków do sprzątania to będę miał na uwadze ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie przyjemny zapach przy sprzataniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Skuteczność i przyjazny zapach to duży atut środków czyszczących

    OdpowiedzUsuń
  8. Skuteczne, a przy okazji pięknie pachnące to coś co lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię jak środki czystości ładnie pachną

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy je polecaja az chyba sie skusze sama

    OdpowiedzUsuń
  11. wydajne,przyjemny zapach i co najważniejsze skuteczny,także nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie. ze ma ładny zapach, ponieważ nie lubię takich bardzo chemicznych, duszacych

    OdpowiedzUsuń
  13. Nareszcie środki o miłym zapachu,mam dość chemii i chloru

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu przekonujesz nas,że środki do sprzątania mogą być przyjemne i skuteczne w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Firma i produkt godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. I sprzątanie staje sie przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń