piątek, 5 stycznia 2018

Meglio Żel do WC 5w1 Alpino - OPINIA

Zapraszam na opinię o żelu do WC 5w1 Alpino, jaki otrzymałam od firmy Meglio.




Jest to żel, 5w1 który według producenta:
- dezynfekuje
- czyści
- odświeża
- usuwa osady z kamieni
- działa również pod wpływem wody

Tym razem testowałam ja i równocześnie mama. Każda z nas pod innym kątem i innym wc. Mój jest nowy tak, więc szukam środka, który zapobiega osadzaniu się kamienia, gwarantuje mi utrzymanie czystości oraz zapewnia ładny zapach. Mama ma dużo starszy, wynajmuje mieszkanie, więc nie da się określić ile ma lat. Dodatkowo zabrała do siebie babcie z Aizheimerem, która nie zawsze pamięta o spłukaniu wody. Dla nie ważne jest by płyn poradził sobie z osadem, kamieniem, a także by zapobiegał ponownemu osadzaniu się zabrudzeń, gdy woda spłukana nie jest od razu a po np. 3 minutach. Obie uważamy, że żel do WC 5w1 Alpino zdaje egzamin na 6+.

Po aplikacji w łazience utrzymuje się przyjemny zapach. Według mnie i mamy pachnie lasem, choinkami. Bardzo rzadko się zdarza, że żele do wc tak ładnie pachną, a są skuteczne.

Opakowanie jest bardzo praktyczne, z końcówką ułatwiającą aplikację. Dodatkowy plus dla mnie, jak również dla mamy to fakt, że aby żel otworzyć trzeba nacisnąć i przekręcić, daje mi to gwarancję bezpieczeństwa (zarówno dziecko jak i osoba jak babcia samodzielnie nie otworzy).


Wydajność żelu jest na wysokim poziomie. Wystarczy niewielka ilość, aby skutecznie i dokładnie wyczyścić toaletę, a zapach unosił się w całym pomieszczeniu.


Skuteczny, pachnący i wydajny. Po raz kolejny żel do WC Meglio zdał egzamin na 6+. Obie z mamą zdecydowanie polecamy.


Zalety:
·      Skuteczny.
·      Do nowej i „starej” toalety.
·      Zapach choinek w lesie.
·      Wydany.
·      Wygodne i bezpieczne opakowanie.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Meglio oraz na Fb.

16 komentarzy:

  1. przydał by mi sie , u mnie zawsze miałąm bez problemu z myciem wystarczył żel raz w tyg itp ale nie wiem czemu w ostatnich latach jakośc wody zmieniła sie i mam w domu wieczny problem z kamieniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z twoja opinia mialam zel i jestem zadowolona ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo brzmi zachecajaco. Uwielbiam jak pachnie w Łazience

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie też go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja za żelami to nie zbyt przepadam, mam wprawdzie inny i u mnie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzja przekonująca. Nie znam, ale moze wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo środków mamy na rynku,jedne się sprawdzają jedne nie,ale z chęcią sięgamy po nowe wynalazki,zapewne wypróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. same zalety widzę, zapach i bezpieczeństwo stosowania dla mnie istotne także , leśny mój ulubiony , potem morski w kolejności

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie było nic z Meglio :) Ten żel 5w1 to jeszcze nie widziałam.I ten przyjemny zapach,muszę go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to teraz nie powinno byc problemu z czyszczeniem wc

    OdpowiedzUsuń