środa, 17 stycznia 2018

Martel Kids Kolorowanka owoce - OPINIA

Zapraszam na opinię o kolorowance Owoce, jaką otrzymałam od Martel Kids.






W książeczce znajdziemy 32 strony, a na każdej obrazki z owocami. Dzięki takiej ilości stron kolorowanka starczy na kilka, a nawet kilkanaście razy.

Obrazki są dość duże, bez drobnych szczegółów, co sprawia, że kolorowankę można podarować już najmłodszym, jako jedną z pierwszych.

Każdy obrazek jest podpisany. Kolorowanka doskonale służy do nauki nazw owoców.

Moim zdaniem kolorowankę warto kupić dziecku i polecam.


Zalety:
·      32 strony.
·      Duże, proste obrazki.
·      Nazwy owoców.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Martel Kids oraz na FB.

Kolorowankę owoce znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna dla mojej córci duze obrazki. A mała uwielbia kolorowac

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i jest super ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonały sposób, by uczyć dziecko nazw owoców, dodatkowo także kolorów. To też dobre ćwiczenia na sprawność dłoni

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała książeczka dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna co prawda moja córcia kocha kolorowanki ale woli ciut inne za to nauka czytania to coś dla niej wieć jest idealna

    OdpowiedzUsuń
  7. mamy takie, wygrane u Ciebie Aniu oczywiście i choć moje dzieciaki już trochę starsze fajną mają zabawę przy kolorowaniu owoców i innych książeczek

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniala dla mojej corki i te duze obrazki , syn tez lubi kolorowac a ta wyglada zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorowanka fajna,pobudza dziecięcą wyobraźnię,może dzieci zaczną więcej jeść takich cudeniek :ź

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolorowanka, my właśnie zaczynamy coś kolorowac

    OdpowiedzUsuń
  11. W sam teraz ta kolorowanka , przy okazji dziecko poznaje owoce , możemy zachęcać do spożywania bo to skarbnica witamin, warto edukować

    OdpowiedzUsuń
  12. Duże obrazki,dziecko może ćwiczyć swoją rączkę,uczyć się nazw owoców,kolorowanka zdaje egzamin na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podczas kolorowania dzieci poznają co to za owoce,fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne :-) nauka przez zabawe :-)

    OdpowiedzUsuń