niedziela, 7 stycznia 2018

MARCO Skórzany piórnik na długopisy - OPINIA

Zapraszam na opinię o skórzanym piórniku na długopisy E-04B czerwonym, jaki otrzymałam od MARCO.





Piórnik wykorzystuje do noszenia w plecaku (tak ja typ, który częściej sięga po plecak niż torebkę, gdy wychodzi z domu J) i jest do tego doskonały.

Mieści mi się w nim 2 długopisy, 2 ołówki, notesik, chusteczka do okularów i okulary. Wszystko zamiast „latać” po całym plecaku jest w jednym miejscu, nie marnuje czasu na wyciąganie całej zawartości plecaka, aby znaleźć jeden długopis.


Wykonany z wysoko jakościowej skóry, zasuwany na zamek błyskawiczny jest bardzo wytrzymały. Po ponad dwu miesięcznym, mało ostrożnym używaniu jest jak nowy. W żadnym miejscu nie popękał, szlufki na długopisy nie rozerwały się, zamek działa idealnie, a nitki nie popuszczały.

Wizualnie jest bardzo elegancki, nowoczesny. Bez najmniejszego oporu wyciągam go wszędzie. Mi się podoba.

Moim zdaniem piórnik jest ładny i praktyczny. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Elegancki.
·      Pojemny.
·      Wysokiej, jakości.
·      Praktyczny.



Wady:
BRAK



Moja ocena -10\10


Serdecznie zapraszam na stronę MARCO oraz na FB.


Skórzany piórnik na długopisy znajdziecie TU

16 komentarzy:

  1. Elegancki i bardzo ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo elegancko. A taki mały przybornik przydałby mi się zdecydowanie.Wiecznie mam problem, by znaleźć w torebce długopis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na świetny mi by sie przydął choc znalazła bym ciut inne zastosowanei w swojej torebce

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny,przydałby mi się taki 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Cos dla mnie zawse szukam po torebce ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne etui. Ja zawsze po torebce szukam a to takie fajne rozwiazanie jest z tym etui

    OdpowiedzUsuń
  7. prezentuje się bardzo ładnie, lubię czerwony kolor, a etui super bo zmieści nie tylko długopisy ale również okularki - zestaw idealny dla nauczycieli

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wygląda, nawet na prezent by się nadał

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor,byłby super pomysłem na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako,że noszę okulary bardzo podoba mi się opcja etui,do tego długopisiki i notes,przydatne rzeczy nie tylko do plecaka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z takim piórnikiem porządek gotowy,kolor czerwony gustowny do kobiecej torebki

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny... Przydałby mi się

    OdpowiedzUsuń