wtorek, 23 stycznia 2018

Faberlic Polska Scrub do ciała Malina i biała czekolada z serii Beauty Cafe - OPINIA

Zapraszam na opinię o wygładzającym scrubie do ciała Malina i biała czekolada z serii Beauty Cafe, jaki otrzymałam od firmy Faberlic.





Zacznę od zapachu. Połączenie malin z białą czekoladą dało zapach wspaniały. Jest dość intensywny, unosi się nie tylko podczas użycia w łazience, ale również później z skóry.

Konsystencją przypomina mi konfiturę. Łatwo się go nakłada, nie spływa z skóry.

Działanie złuszczające jest zadowalające. Nie ma ekstra efektów. Drobinki są nie duży, złuszcza w sposób delikatny, bezbolesny. Skórę pozostawia miękką i delikatną.

Nie wysusza, a wręcz moim zdaniem ma delikatne działanie nawilżające.

Opakowanie jest z szerokim otworem, zdecydowanie wygodne w użyciu.

Jedynie, co to można się do wydajności przyczepić. Jest dość słabo wydajny. Opakowanie 150 ml starczy maksymalnie na pięć użyć i to, jeśli używamy oszczędnie.

Pomimo słabej wydajności uważam, że scrub warto kupić. Jego obłędny zapach, który pieści zmysły, przenosi nas w letnią krainę, odpręża, relaksuje – skutecznie tuszuje wydajność. Ja zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Wspaniały zapach.
·      Wygodne opakowanie.
·      Delikatne złuszczanie.
·      Nawilża.
·      Nadaje skórze miękkość i delikatność.
·      Konsystencja konfitury.



Wady:
Słaba wydajność.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Faberlic Polska oraz na FB.

14 komentarzy:

  1. Jeslu zapach jest tak obledny a mtske ze tak to warto go wyprobowac mimo ze wystarczy na krotko ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi zapachniało malinami :) kolorek wygląda obiecującą a ja takie scruby uwielbiam . Co do wydajności to mysle że liczy sie efekt nie wydajność bo czasem mamy na długo ale bez efetu danego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach malin i czekolady aż by się chciało to zjeść 😉 ja uwielbiam takie kosmetyki i z przyjemnością bym po ten sięgła 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda jak mus malinowy aż chciałoby się go spróbować :) uwielbiam takie pięknie pachnące kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo juz dobrego czytałam o tej marce.Ten kosmetyk wygląda jak konfitura😍 Ciekawe jest polaczenie malin i białej czekolady.Pewnie pachnie cudownie.Doskonale nada się na relaks i odprężenie czyli takie domowe spa.Fajnie że oprócz złuszczania też nawilża skórę

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach bardzo inspirujący, taki kosmetyk chętnie by zagościł u mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny zapach :) z checia bymm chciala go miec

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zapachy,wyglądają pysznie jak dżem :) Mniam Mniam,muszą bosko wygładzać ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. po takim opisie panie widać że są zainteresowane jego przetestowaniem malina i biała czekolada to apetycznie się kojarzy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, bardzo interesujący produkt i ciekawe połączenie malina i czekolada kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny produkt, a malinki wspaniałe, przypominają lato

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie, zapach jest na pewno cudny, ciekawie wygląda, myślę, ze można go wypróbować pomimo nie wydajności

    OdpowiedzUsuń
  13. Maliny to ja lubię w każdej postaci, mogłabym je testować pasjami, zapach taki jak lato ....rozmarzyłam się

    OdpowiedzUsuń
  14. Scrub to klucz do profesjonalnej pielęgnacji :) Brzmi to słodko,ja na pewno po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń