sobota, 13 stycznia 2018

Faberlic Polska Maska detoksykująca z serii Oxiology linii Tlenowy blask - OPINIA

Zapraszam na opinię o masce detoksykującej z serii Oxiology linii Tlenowy blask, jaką otrzymałam od firmy Faberlic.






Muszę przyznać, że maski byłam bardzo ciekawa i z ochotą przystąpiłam do testów. Ani trochę się na niej nie zawiodłam.

Maseczkę znajdziemy w niedużym, szklanym słoiczku. Posiada szeroki otwór, co zdecydowanie ułatwia wydobywanie maseczki.

Zapach ma dość delikatny, ładny. Mnie trochę przypomina zapach maseczki z glinki.

Konsystencja dość gęsta, nie „spływa” podczas nakładania, co dla mnie jest ogromną zaletą.

Maseczki używam już drugi miesiąc. Jest bardzo wydajna, a ja uwielbiam skórę, jaka jest po jej zmyciu. Delikatna, miła w dotyku, odżywiona. Mam również wrażenie, że jest mniej niedoskonałości.

Podczas gdy maseczka jest na twarzy nie ma żadnego uczucia pieczenia, szczypania czy swędzenia, co uważam za kolejną sporą zaletę.

Moim zdaniem maseczka jest rewelacyjna i zdecydowanie ją polecam.


Zalety:
·      Wygodne opakowanie.
·      Gęsta konsystencja.
·      Łatwa aplikacja.
·      Wydajna.
·      Skóra po użyciu miękka i delikatna.
·      Mniej niedoskonałości.
·      Przyjemny zapach.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Faberlic Polska oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. Niestety nie miałam jeszcze styczności z tą marką. Twoja recenzja przybliżyła mi ja trochę.Lubię kiedy maski są geste i nie spływają podczas nakładania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uzywam maseczek ale bardzo zachecajaco moze zaczne stosowac

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytajac opinie jestem sklonna hak kupuc ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa ten kolorek przypomina mi czekolade i zacheca do zakupiena

    OdpowiedzUsuń
  5. nie stosowałam jeszcze produktów tej firmy, ale opinia zachęca do kupienia

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobną w kolrze, dla mnie też jest dobra i pieknie pachnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią bym spróbowała, ja również uwielbiam to uczucie tuż po, skóra jest wtedy taka delikatna i odświeżona aż chciałoby się, żeby ten efekt był dłuższy

    OdpowiedzUsuń
  8. Maska detoksująca,coś dla mnie,skórę teraz przy ciąży mam fatalną.Musze ją szybko doprowadzić do porządku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczki bardzo cenię , moja cera upomina się o nie zwlaszcza teraz kiedy powietze suche, kaloryfery na maxa , fajnie , że nie uczula i skóra zyskuje miękkośc i blask

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie oczyszczanie jest bardzo potrzebne.Mało używam masek ale na pewno po tej recenzji zacznę to nadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pudełko jest fajne co do maski ja tego nie wypróbuję tylko panie, ocena należy do nich

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, warto wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń