sobota, 6 stycznia 2018

Edipresse Książki Książka pt.: „Projekt Lady I Ty możesz być damą” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Projekt Lady I Ty możesz być damą”, jaką otrzymałam od Edipresse Książki.







Jakiś czas temu mogliście oglądać w TVN program gdzie „zwykłe” kobiety zamieniały się w damy. Co prawda nie oglądałam każdego odcinka, ale te, co mi się udało moim zdaniem były ciekawe. Dlatego z chęcią sięgnęłam po książkę pt.: „Projekt Lady I Ty możesz być damą”.

Książka jest poradnikiem, w którym znajdziemy wiele cennych porad nie tylko na temat jak zostać damą, ale również powody, dla których warto nią być.


Porady są napisane ciekawie, zachęcająco, co według mnie jest dużą zaletą.

Graficznie książka bardzo mi się podoba. Znajdziemy w niej ciekawe zdjęcia, ładne ilustracje, rysunki, a wszystko zamknięte w twardej, solidnej okładce o granatowym tle.

Bycie współczesną damą wcale takie straszne nie jest J. Poradnik moim zdaniem jest ciekawy i warto go mieć w domu by, choć czasami zajrzeć J. Polecam.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Ładna graficznie.
·      Sporo cennych porad.
·      Twarda okładka.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Edipresse Książki oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. myśle że każda kobieta wie jak się zachowąć, bez spogladania w książkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś widziałąm cvhyba angielską wersję tego progamu i była całkeim pouczająca choć nie wiem czy ja bym dała rede tak :) a ksiazka przydatna

    OdpowiedzUsuń
  3. Program widziałam w telewizji. Książka brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. każda kobieta lubi dobrze prezentwoac się. Czasem przydatna jest taka publikacja jesli nie wiadomo od czego zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna książka bo przecież każda kobieta może być damą i każda może być piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nue igladalsm nie czytalam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko nazwać zwykłą dziewczyną, zbuntowane nastolatki, aczkolwiek sama idea książki bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny poradnik. Myślę, ze zawsze warto taki przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze,świetne porady,coś dla mnie,porady makijażu,super,zapewne nie jednej z nas by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z ciekawości bym ją poczytała i może i z porad skorzystała

    OdpowiedzUsuń
  11. Takich porad nigdy dość....idea ksiązki po drugie bardzo mi sie podoba !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam dwa sezony :) A książka na pewno się przyda,warto mieć taki poradnik pod ręką. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bo każda kobieta jest damą wystarczy w niej to odkryć

    OdpowiedzUsuń