niedziela, 7 stycznia 2018

Domers.pl Banquet Rondel NATURAL STONE - OPINIA

Zapraszam na opinię o Banquet Rondel NATURAL STONE Ø 16 cm, jaki otrzymałam od Domers.pl.







Rondelek jest nieduży, co uważam za jego ogromną zaletę. Czasem trzeba zagrzać trochę mleka, ugotować parówkę czy zrobić jajecznicę na jedną osobę i on rewelacyjnie się do tego nadaje.

Wyprodukowany z aluminium i plastikowej imitacji drewna miękkiego jest bardzo trwały. Używany dość intensywnie przez ponad 2 miesiące wygląda jak nowy. Nie posiada żadnej rysy, rączka doskonale trzyma się na swoim miejscu (nie poluzowała się śrubka, co u mnie zdarza się dość często). Oczywiście przy używaniu drewnianych łyżek do mieszania.

Podczas smażenia nic nie przywiera, nie przypala się, nawet gdy nie mieszamy.

Jest łatwy w utrzymaniu czystości. Wystarczy gąbeczka i trochę płynu, nie ma potrzeby szorowania, namaczania itp.

Rondelek posiada przykrywkę z otworkiem, dzięki któremu „ucieka” para i nic nie kipi.

Kolejną, dla mnie dość znaczącą zaletą jest fakt, że w rondelku gotuje się szybciej niż w garnkach, które mam. Dla mnie to oszczędność czasu i pieniędzy.

Wizualnie jest bardzo ładny. Połączenie granitu z drewnem jest nowoczesne i stylowe.

U mnie rondelek zdał egzamin na 6. Śmiało mogę stwierdzić, że jest idealny, niezastąpiony, ładny i trwały. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Nieduży.
·      Szybciej się w nim gotuje niż w garnkach, które posiadam.
·      Nie przywiera nic.
·      Łatwy w utrzymaniu czystości.
·      Ładny.
·      Praktyczna pokrywka.
·      Wysokiej, jakości.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Domers.pl oraz na FB.

Banquet Rondel NATURAL STONE znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Rondelek idealny dla kazfej pani domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki mały rondelek jeszcze w dodatku energooszczędny przydaje się w każdym domu👌☺☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie takiego rondelka poszukuję idealny do gotowania i przechowywania potraw

    OdpowiedzUsuń
  4. mały,poręczny, wygodna rączka dosyć długa z dobrego tworzywa to przynajmniej nie nagrzewa się i łatwo chwycić. Znakomita rzecz i przydatna w każdej kuchni. Duzy plus że nie przywiera nic ale to wiąże się z faktem,że nie każdym narzędziem kuchennym można w nim operować aby nie porysować. Bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mały poreczny idealny ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny nowoczesny designe. Połączenie granitu z drewnianą ,praktyczna rączką jest fenomenalne. Taki mały rondelek przyda się w każdej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bosko i cos dla mnie zwykle podgrzewam na szybko mleko w kubku w mikrofali a taki mały rondelek jak znalażł dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglada świetnie i napewno tak sie sprawdza. Ja czesto w domu wlasnie z małego rondelka korzystam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie się prezentuje i tak jak piszesz Aniu jest idealny do podgrzania mleka, czy parówki albo ugotowania 2 jajek na twardo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, nieduży, przydalby się taki

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygodna raczka,bardzo fajny kolor rondelka i co najważniejsze sprawdza się w kuchni a to największa i najważniejsza zaleta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie małe rondelki są bardzo przydatne "na raz",wygodne w użyciu.Ja mam trochę większy i właśnie się zastanawiam czy nie kupić tego :)

    OdpowiedzUsuń