piątek, 19 stycznia 2018

Cartamundi Polska Gra Zgadnij, kto to - OPINIA

Zapraszam na opinię o grze Zgadnij, kto to, jaką otrzymałam od firmy Cartamundi Polska.








Grę „Zgadnij kto to” znam od dawna ale w wersji dużej, z plastikowymi elementami, otwieranymi okienkami itp. Tamtą wersję bardzo lubimy i dlatego z chęcią poznaliśmy wersję karcianą. Dla nas rewelacja. Zajmuje dużo mniej miejsca, nie posiada plastikowych elementów, do których wkłada się kartoniki (i u nas często się psuły, łamały, kartoniki niszczyły od wkładania i wyjmowania).

Zasady jak w standardowej grze „Zgadnij kto to”, należy odgadnąć postać po przez zadawanie różnych pytań na temat jej wyglądu. Łatwe zasady sprawiają, że już 3-4 latki mogą w nią próbować grać, po, mimo, że producent przeznaczył grę dla starszych dzieci.

Elementy są solidne, nie niszczą się po mimo mało delikatnego używania. Do kart dołączone jest plastikowe opakowanie, które rewelacyjnie służy do ich przechowywania. Daje nam gwarancję, że się żadna nie zgubi.

Do gry możemy pobrać aplikację, dzięki której można stworzyć siebie na wzór postaci z gier. To dodatkowa dawka śmiechu dla wszystkich.

Instrukcja dołączona do gry jest jasna i czytelna. Nie ma problemu z zrozumieniem zasad z jej pomocą.

Grafika gry jest ciekawa, kolorowa, moim zdaniem bardzo ładna.

U nas grę bardzo lubimy i to wszyscy. Nie nudzi się nam, a podczas grania jest dużo śmiechu. Polecam.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Wersja karciana zajmuje mało miejsca.
·      Jasna instrukcja.
·      Pudełko do przechowywania.
·      Ładna grafika.
·      Solidne elementy.
·      Brak plastikowych elementów.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na strony:
Cartamundi Polska oraz na FB 
Shuffle Games oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i ciekawa gra.Ja nie znałam tej poprzedniej wersji ale taka karciana wydaje sie fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. Gra jest bardzo fajna. Dzięki niej dzieci uczą się precyzować pytania, jest mnóstwo radości i uśmiechu. Dzięki takim planszówkom dzieciaki uczą się, że można fajnie, kreatywnie spędzać razem czas, a nie przed elektroniką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnacwersja mi wtdaje sie ze jest lepsza niz ta plastikowa w ta gralismy ze znajomymi i piwuem ze dzieci mialy duzo frajdy ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna , co prawda mało znam gier dla dzieci ale moje dopiero małe więc czas na nadrobienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa gra z dawką humoru to się rozumie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. gra wygląda ciekawie, nie miałam okazji grać

    OdpowiedzUsuń
  7. ta gra to pełna beczka śmiechu,fajny relaks dla rodziny

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam reklamy plastikowej wersji gry i myślę, że zarówno plastikowa jak i karciana dają fajną zabawę z tą różnicą, że tą karcianą można zabrać ze sobą d szkoły, w podróż itd.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zabawa, fajna gra, również polecam. Zajęcie na dłuższy czas i jaka frajda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej gry i plus za male opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna gra , mam ja w wersji angielskiej , często bawimy się teraz zwłaszcza , kiedy zimowe wieczory dlugie

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie tak kojarzę,że widziałam już tą grę ale w innej formie.Trzeba trochę główkować o jaką postać może chodzić,jest to świetny pomysł na rozrywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadnij kto to w wersji karcianej jest fajnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mamy w domu tę grę i jest super :) zawsze jestem w parze z moim dwu letnim synkiem i gramy przeciwko mężowi 😄

    OdpowiedzUsuń