czwartek, 14 grudnia 2017

Zolti.pl ETUI ULTRA SLIM 360° - OPINIA

Zapraszam na opinię o etui na telefon ULTRA SLIM 360°, jakie otrzymałam od Zolti.pl.






Etui przeznaczone jest dla smartfonów Huawei P8 Lite 2017 / P9 Lite 2017. Posiadam P8 Lite i pasuje doskonale, nigdzie nie odstaje, nie jest za szerokie ani za wąskie, a to sprawia, że chroni w 100%.

Zakładane na przód i tył, co moim zdaniem jest doskonałym rozwiązanie. Daje nam pełną ochronę przed zabrudzeniami, a także lekkim zalaniem.

Posiada otwory dające pełny dostęp do wszelkich przycisków, gniazd i portów, oraz aparatu. Dla mnie to duże udogodnienie, że nie muszę ściągnąć by np. naładować.

Jest łatwe w utrzymaniu czystości. Wystarczy ściągnąć umyć w wodzie z płynem do naczyń, wytrzeć i jest gotowe do dalszego używania. Nie odbarwia się, nie pęka, nie „zachodzi” zabrudzeniami.

Założenie czy ściągnięcie etui zajmuje niecałą minutę. Jest bardzo proste.

Ekran dotykowy działa bez zarzutu, nie trzeba dociskać by działał dotyk, co dla mnie jest bardzo ważne.

Jest bardzo cienkie, nie zmienia znacząco grubości i długości smartfonu.


Etui doskonale chroni mój telefon przed wszelkimi zabrudzeniami, dodatkowo rewelacyjnie zdało egzamin w wakacje w piaskownicy (0 piasku pod nim a chwile telefon leżał, nie zauważyłam, że mi wypadł). Po ponad 3 miesiącach używania wygląda jak nowe, więc jakość doskonała. Moim zdaniem zdaje egzamin na 6 i zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Łatwo się zakłada i ściąga.
·      Łatwe w utrzymaniu czystości.
·      Posiada otwory np. na ładowarkę.
·      Wysoka, jakość.
·      Chroni zarówno przód jak i tył przed wszelkimi zabrudzeniami.
·      Cienkie.

Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Zolti.pl orz na FB.


Etui ULTRA SLIM 360° znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Super wygląda niestety nie mój model ale może znajdę na swój

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre etui to podstawa dłuższej żywotności telefonu

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre dopasowane etui to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre etui jest niezbędne, wiem coś o tym

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi sie podoba tlo na ktorym robisz fotki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Etui niezbędne,muszę sobie poszukać do swojego telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ze jest tez na przod. Lepsza ochrona

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny na telefon mojej żony

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam model z łapaczem snów, też jestem zadowolona i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń