niedziela, 10 grudnia 2017

Wydawnictwo Wilga Książka pt.: ”Tupcio Chrupcio: Mama idzie do pracy” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Tupcio Chrupcio: Mama idzie do pracy”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Wilga.





Pójście rodzica do pracy to dla wielu dzieci ogromne przeżycie. Tak właśnie było z małą myszką, która mimo tego, że już wcześniej chodziła do przedszkola pomyślała sobie, że mama już nie chce się z nią bawić i dlatego idzie do pracy. Oczywiście mały Tupcio był w błędzie, a zrozumieć to pomogli mu przyjaciele z przedszkola.

Historia opisana w książce jest bliska nie jednemu dziecku. Książka pomoże maluchowi przebrnąć przez pójście rodzica do pracy, zrozumieć, że wcale go mniej nie kocha, pogodzić się z tym.

Ilustracje piękne, wielobarwne, duże. Zdecydowanie przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Tekst prosty, zrozumiały, zachęcający do słuchania.

Okładka jest twarda, solidna. Książka zdecydowanie posłuży długo.

Moim zdaniem książka, którą warto kupić dziecku, szczególnie, jeśli planujemy powrót do pracy. Polecam.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Pouczająca.
·      Śliczne ilustracje.
·      Zrozumiały tekst.
·      Twarda okładka.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Wilga oraz na FB.


Książkę pt.: „TUPCIO CHRUPCIO. MAMA IDZIE DO PRACY” znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Lubię serię z Tupciem Chrupciem. To są bardzo mądre książeczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książeczka już sam tytuł wywołał u mnie usmiech bo znam wersje bajkową moja córcia uwielbiałą oglądac przygody Tupcia Chrupcia i ja z nia też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest swietna mamy taka o tupciu i syn ja uwuelbia eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna i kolorowa napewno przyciaga uwage dziecka także obrazkami

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie znalam ją jak moje dzieci szly do przedszkola i żłobka

    OdpowiedzUsuń
  6. coś dla mojego młodego, on też jakoś nie może się pogodzić że ja chcę wrócić do pracy

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie opisana takie życiowe i dla dziecka ważne

    OdpowiedzUsuń
  8. Znamy Tupcia Chrupcia z telewizji fajnie byłoby mieć książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądra książeczka i super przekaz

    OdpowiedzUsuń
  10. Tupcio chrupcio znamy tą bajkę z tv,zawsze ciekawe przygody,polecam również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne ilustracje i ciekawe przesłanie.

    OdpowiedzUsuń