sobota, 2 grudnia 2017

Wydawnictwo Wilga Książka pt.: ”Jaga Czekolada i baszta czarownic” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Jaga Czekolada i baszta czarownic”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.




Jagoda to jedenastoletnia dziewczynka, która przez swoje nazwisko nazwana jest Jagą Czekoladą. Jej marzeniem jest mieć przyjaciół, niestety często się przeprowadza z rodzicami, a przez to ciężko jej się zaprzyjaźnić.  Rodzice często są w pracy, a opiekę nad dziewczynką sprawuje niania. Pewnego dnia do starego, opuszczonego domu, o którym krążą plotki, że w nim straszy, wprowadza się Mirella i jej córka Lukrecja, które otwierają Manufakturę Czekolady. Nie są jednak to zwykłe osoby, a czarodziejki z ważną misją odzyskania pierwszego kryształu oraz pokonania czarnoksiężnika. Gdyby się nie udało na świecie zapanowałby ogromny chaos. Czy czarodziejką uda się sprostać zadaniu? Czy dziewczynka spełni swoje marzenie o przyjaźni? Co stanie się z czarnoksiężnikiem?

Wspaniałą książka, którą moja córka „wchłonęła”. Przygoda Jagody, magiczny świat, walka dobra z złem, marzenia o przyjaźni – to wszystko połączone w jedną całość Amelii przypadło do gustu. Wraz z dziewczynką poznawała tajemnice czarodziejek, szukała rozwiązań, zaciekawiona czytała o uprawianiu ogródka z ziołami.

Tekst dość zrozumiały dla mojej dziesięciolatki. Tylko pojedyncze słowa wymagały wytłumaczenia.

Ilustracje utrzymane w czarno białych barwach. Ciekawy pomysł, który mojej córce przypadł do gustu.

Okładka twarda, solidna, sprawia, że książka posłuży długo.

Amelce książka bardzo przypadła do gustu i już zaczęła czytać kolejną część. Zdecydowanie polecamy.

Zalety:
·      Ciekawa, magiczna historia.
·      Czarnobiałe ilustracje.
·      Zrozumiały tekst.
·      Wciągająca.
·      Twarda okładka.



Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Wilga oraz na FB.


Książkę pt.: „Jaga Czekolada i baszta czarownic” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Ale fajna ksiazeczka :-) Jak moja Jagoda podrosnie napewno zakupimy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna co prawda moja jeszcze za mała na takei ksiązki ale z czasem moze sie zaopatrzymy :) Będziemy wiedziec w jakie

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka odpowiednia na zimowe wieczory ciekawa historia 👍

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie sie zapowiada ta książeczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Same ksiazki jakos ostatnio ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że moją Alę też by wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I Amelka powiększyła swoją domową biblioteczkę o kolejną super ciekawą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. książka może zaskoczyć młode czytelniczki

    OdpowiedzUsuń
  9. już sam tytuł mi się podoba a co dopiero reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak książka wciąga to najlepsza inwestycja dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń