sobota, 2 grudnia 2017

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Wielka księga przygód 4. Basia” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Wielka księga przygód 4. Basia”, jaką dostałam od Wydawnictwa Egmont.






Wielka księga przygód to zbiór kilku książeczek. Znajdziemy w niej takie książeczki jak:
„Basia i remont”, „Basia i piłka nożna”. „Basia i wyprawa do lasu”, „Basia i biblioteka”, Basia i wolność”, „Basia i narty” oraz „Basia i zwierzaki”!

Basia to sympatyczna, choć nie zawsze grzeczna dziewczynka. Potrafi wyciągać wnioski, uczy się na własnych błędach.

Moje dzieci bardzo lubią czytać jej przygody a kilka książeczek w jednej to dla mnie oszczędność miejsca (dość ważna biorąc pod uwagę dwa pokoje, które posiadam).

Ilustrację są ładne, kolorowe, przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Tekst zrozumiały, starsze dzieci bez problemu mogą czytać samodzielnie.

Książki o Basi bawią i uczą. Moim zdanie warto je podarować dziecku. Polecam.


Zalety:
·      Kilka książek w jednej.
·      Ciekawa.
·      Bawi i uczy.
·      Ładne ilustracje.
·      Zrozumiały tekst.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.


Książkę pt.: „Wielka księga przygód 4. Basia” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne przygody Basia ma to i zaciekawi dziecko do czytania

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chyba ze 2 lub 3 książeczki o Basi moje uwielbiaja słuchać jak Basia rozrabia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieznam tej serii ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ilustracje, dzieci takie lubią kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubimy takie zbiory przygód

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna fajna historia Basi :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basię i jej przygody uwielbiamy a tu proszę taki duży zbiór książek - super

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ilustracje a Basia zaskarbi na pewno serca naszych dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorowa,zabawna,zapewne wiele nauczy :)

    OdpowiedzUsuń