niedziela, 10 grudnia 2017

TarkaiMiarka.pl Czajnik nierdzewny Daryl - OPINIA

Zapraszam na opinię o czajniku nierdzewnym Daryl, jaką dostałam od TarkaiMiarka.pl.







Czajnik jest magiczny J. Wraz z wzrostem temperatury paski zmieniają się w kolorową tęczę. Efekt bardzo ciekawy, pierwszy raz z takim się spotkałam i muszę przyznać, że mnie zachwyca.

Wykonany jest z stali nierdzewnej, bardzo solidnej. Testowany solidnie i często nadal wygląda jak nowy. Nie ma żadnej ryski, nigdzie nie przecieka, gwizdek działa idealnie, a kolorowe paski nadal tworzą piękną tęcze.

Uchwyt jest ładny i praktyczny. Czerwony kolor bardzo mi przypadł do gustu, ale nie wygląd jest dla mnie najważniejszy. Rączka nie nagrzewa się, można bezpiecznie przenieść czajnik z gotującą się wodą. Jest antypoślizgowa, nie ma ryzyka, że wypadnie mi z ręki podczas przenoszenia.

Czajnik łatwo utrzymać w czystości, nie „zachodzi” np. od tłuszczu, gdy coś smażę obok. Wystarczy gąbka z odrobiną płynu i znów jest idealnie czysty.

Na górze znajdziemy otwieraną pokrywę. Ściąga się ją z użyciem siły, ale dla mnie jest to zaletą i to dużą. Daje mi gwarancję, że nie spanie sama, przez przypadek. Posiada uchwyt za pomocą, którego można ją ściągnąć by nalać wody lub umyć czajnik w środku.

Od spodu rączki znajdziemy guzik za pomocą, którego otwiera się przód czajnika. Dla mnie to super rozwiązania. W poprzednim trzeba było ściągnąć gwizdek, co mogło się skończyć poparzeniami parą. W przypadku tego nie ma takiego ryzyka, nie zbliżamy dłoni do wylotu ani podczas nalewania, ani podczas otwierania.

Wysoka, jakość, ładny wizualnie i z magiczną tęczą. Dla mnie rewelacyjny czajnik, który z przyjemnością polecam.

Zalety:
·      Magiczna tęcza.
·      Wysokiej, jakości.
·      Ładny.
·      Łatwy w myciu.
·      Praktyczne otwieranie.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę TarkaiMiarka.pl oraz na FB.


Czajnik nierdzewny Daryl znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Czajnik rewelacja 😉 będę musiała się w taki zaopatrzyć jest nie tylko magiczny ale świetnie się prezentuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz taki widze i juz go lubie jak dla mnie świetna opcja

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ładnie zapamietam go na zas Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny :-) my uzywamy tylko elektrycznego

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny i bardzo wazne, że raczka sie nie nagrzewa.

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki cudny, a ta tęcza rewelacja nigdy podobnego nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe czy ten plastik przy rączce nie będzie się topił....

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny czajnik, ten kolor jego i jeszcze ta tęcza, chce go mieć

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam się z takim,zmieniający kolorki :) Taki czajnik jest efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przyznam iż o czajników mam zawsze pecha,albo rdzewieją,albo przeciekają,ten musi być naprawdę dobry.

    OdpowiedzUsuń
  11. czajnik rewelacyjny jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. dobry czajnik,/ciekawa z nim sprawa

    OdpowiedzUsuń