niedziela, 3 grudnia 2017

Faberlic Polska Witaminowy krem do rąk Kiwi i awokado z serii Vitamania - OPINIA

Zapraszam na opinię o witaminowym kremie do rąk Kiwi i awokado z serii Vitamania, jaki otrzymałam od Faberlic Polska.



Krem mieści się w ładnym i wygodnym opakowaniu stawianym na zakrętce. Utrzymany w zielonych odcieniach prezentuje się bardzo ładnie. Zamknięcie typu „klik”, praktyczne i wygodne w użyciu.

Konsystencję na średnio gęstą. Nie jest rzadki, „uciekający” przez palce, a jednocześnie nie jest bardzo gęsty. Dzięki takiej konsystencji aplikacja jest łatwa, a krem jest wydajny.

Po użyciu mamy chwilowe uczucie chłodu, świeżości. Osobiście to uczucie bardzo mi przypadło mi do gustu.

Krem doskonale radzi sobie z nawilżeniem nawet bardzo suchej skóry. Przy regularnej aplikacji już po paru dniach skóra jest miękka i delikatna, miła w dotyku, a problem suchości znika.

Wchłania się całkowicie po dłuższej chwili i po tym czasie na skórze nie pozostaje żadna lepka czy nieprzyjemna warstwa.

W zapachu dobrze wyczuwalne jest awokado z lekką nutą kiwi. Mnie się bardzo podoba. Jest dobrze wyczuwalny, ale nie bardzo intensywny czy przeszkadzający. Na skórze pozostaje dłuższy czas, z każdą minutą słabnąc.

Według mnie krem doskonale spełnia swoje zadanie, czyli nawilża i pielęgnuje dłonie, do tego ma przyjemny zapach, nie pozostawia tłustej warstwy i jest wydajny. Polecam.



Zalety:
·      Idealna konsystencja.
·      Przyjemny zapach.
·      Nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy.
·      Nawilża.
·      Pielęgnuje.
·      Nadaje skórze miękkości i delikatności.
·      Wydajny.
·      Ładne i wygodne opakowanie.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Faberlic Polska oraz na FB.

15 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć ostatnio jakoś mam wysuszone dłonie pewnie przez zimową aurę i wiatr

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dłonie mają suchą skórę z pewnością krem by mi pomógł

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydal by sie do moich suchych dloni Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedys miałam problem z doberem kremu bo zaden mi nie pasował teraz na szczęście nie potrzebuje bo dłonie as tak mi sie nie wysuszaja ale idzie zima wiec moze warto sie zaopatrzyc

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladne zielone opakowie i zapach pewnie ma piękny. Ciekawe połączenie. Ciekawa jestem jak nawilza

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach zniewalajacy zmysły :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze o takim zapachy chyba nie miałąm kremu

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie bym wypróbowała na moje suche dłonie, opakowanie bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zapach kremu na pewno zwala z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  10. opakowanie ładne,zielone krem na pewno bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  11. kiwi i awokado idealne połączeni,uwielbiam takie zapachowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny krem w cudnym wiosennym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń