piątek, 1 grudnia 2017

Eleniuszki Owoce liofilizowane - OPINIA

Zapraszam na opinię o owocach liofilizowanych, jakie otrzymałam od Eleniuszki.

Do testów otrzymałam:
1.  Liofilizowana malina
2.  Liofilizowana truskawka
3.  Liofilizowany ananas
4.  Liofilizowany banan
5.  Liofilizowane jabłko
6. Liofilizowany buraczek















Owoce liofilizowane otrzymałam w dwóch wersjach wagowych – 15g i 30g. Większe posiadają zamykanie strunowe, co zdecydowanie jest zaletą, można zamknąć i pozostawić na później, a one nie stracą świeżości. Natomiast mniejsze opakowania są idealne na raz dla dwójki moich urwisków, a czasem i rodzice zdążą podebrać po jednym.

Smakowo są rewelacyjne. Mnie najbardziej smakowały truskawki, ale wszystkie inne równie szybko znikały. Owoce są duże, słodziutkie i zdecydowanie za szybko się kończą. Jeśli chodzi o jedyne warzywo, jakie dostałam – buraczka wykorzystałam go do zupki, po samego nikt nie chciał za bardzo sięgać, a zupka wyszła pyszna i choć podobna do buraczkowej, jaką do tej pory robiłam, to jednak smak miała trochę inny, według synka dużo lepszy.

Początkowo twarde, po chwili rozpływają się w ustach, co uważam za zaletę.

Są w 100% naturalne, a co za tym idzie zdrowe. Zawierają w sobie witaminki, a nie zwierają żadnych polepszaczy, ulepszaczy czy chemii. Warto podawać dzieciom.

Moim zdaniem zdecydowanie warto wymienić standardowe chipsy, na zdrowe owoce i warzywa liofilizowane. Można z nich również przyrządzić wiele wspaniałych potraw (polecam do naleśników, na ciasta, jako smaczna ozdoba, płatków zbożowych). Według mnie są pyszne i zdrowe, a to połączenie idealne. Polecam.


Zalety:
·      Pyszne.
·      Zdrowe.
·      Różne smaki.
·      Jako przekąska i do różnych dań.
·      Opakowania o różnej wadze.


Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Eleniuszki oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. Mniam :) szkoda że moim az tak nie smakują suszone owoce czy cipsy z nich ale próbujemy a nóz za jakiś czas polubią

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowe , pyszne i kilka smaków do wyboru świetna przekąska

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super :-) musze moim dzieciaka kupic

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowita przekaska ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pychotka, też bym spróbowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobra alternatywa na niezdrowe przekąski :) Muszę ich spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdrowa przekąska aż wam zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  9. Apetyczne i zdrowe produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przyznam iż moja córcia nie lubi takich wynalazków ale ja c chęcią sięgne po takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Owoce liofilizowane to świetny pomysł na zdrową i smaczną przekąskę. Z powodzeniem mogą zastąpić popularne czipsy, które zawierają mnóstwo soli i substancji konserwujących.

    OdpowiedzUsuń