piątek, 8 grudnia 2017

Alexander Toys Gra PO DRODZE Z TABLICZKĄ MNOŻENIA - OPINIA

Zapraszam na opinię o grze PO DRODZE Z TABLICZKĄ MNOŻENIA, jaką otrzymałam od Alexander Toys.









Nie wiem jak waszym dzieciom, ale mojej Ameli z tabliczką mnożenia zdecydowanie nie było po drodze. Do czasu aż nie odkryłyśmy gry, która zmieniła żmudną naukę w wspaniałą zabawę, a trudną tabliczkę mnożenia w banalną.

Zasady gry są bardzo łatwe. Gracze wcielają się w królika wracającego do domu. Ich zadaniem jest jak najszybsze dotarcie do pola 81, a po drodze muszą odpowiadać na pytania z tabliczki mnożenia oraz napotykają przeszkody, czyli pola-pułapki.

Plansza jest z grubego kartonu, bardzo ciekawa graficznie. Przy normalnym używaniu nic się z nią nie dzieje (nie rozrywa się, nie rozdwaja itp.).

Dołączona do gry instrukcja jest napisana jasno i zrozumiale. Po jej przeczytaniu nie trzeba się domyślać, jakie są zasady.

Moim zdaniem gra będzie rewelacyjną pomocą w nauce tabliczki mnożenia. Zdecydowanie polecam.

Zalety:
·      Łatwe zasady.
·      Czytelna instrukcja.
·      Zamienia naukę tabliczki mnożenia w zabawę.
·      Solidne elementy.
·      Ładna graficznie.





Wady:
BRAK



Moja ocena 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Alexander Toys oraz na FB.


Grę PO DRODZE Z TABLICZKĄ MNOŻENIA znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Fajna nauka i zabawa w jednym Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale super gra
    Szkoda ze wczesniej nie znałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne połączenie nauki i zabawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie szkoda że mysmy nie mieli takiej pomocy przy nauce

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zabawa i nauka :) Wiadomo,że tabliczka mnożenia nie zawsze wchodzi łatwo do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zabawa i nauka w jednym

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajna zabawa, mojej tabliczka dość szybko weszła do główki ale jak wiadomo to czego się nie utrwala szybko z tej główki wypada a więc gra jak najbardziej przydatna - choćby do ćwiczeń pózniej

    OdpowiedzUsuń
  8. przypominają mi się dawne,moje czasy,uwielbiałam tabliczkę mnożenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super,nauka poprzez zabawe ma najlepsze efekty

    OdpowiedzUsuń
  10. tabliczka mnożenia do nauki i zabawy w jednym

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super, pomysłowa po prostu jest ta gra.

    OdpowiedzUsuń