środa, 13 grudnia 2017

Active Plast Plastry na odciski z kwasem salicylowym do cięcia - OPINIA

Zapraszam na opinię o plastrach NA ODCISKI Z KWASEM SALICYLOWYM do cięcia, jakie otrzymałam od Active Plast - Zamień Łykanie na Przyklejanie.





Na szczęście problem odcisków mnie nie dotyczy, niestety moją mamę tak i to dość intensywnie. Dlatego plastry do testów ona otrzymała.

W opakowaniu znajdziemy cztery plastry do cięcia. To wygodne rozwiązanie, ponieważ odciski bywają różnej wielkości, a tak mamy możliwość samodzielnie uciąć odpowiednią ilość.

Według mamy są skuteczne. Pomagają całkowicie pozbyć się odciska, jeśli mamy do czynienia z takim dość świeżym oraz zdecydowanie go zmiękczyć, zmniejszyć, umożliwić jego wyceńcie, jeśli mamy do czynienia z takim długoletnim.

Dużą zaletą według mamy jest fakt, że się nie odklejają samodzielnie, a jednocześnie ich oderwanie nie wiąże się z ogromnym bóle. Nie powodują odparzenia czy uczulenia, a skóra po ich ściągnięciu nie jest czerwona i piecząca.

Mama jest zadowolona z możliwości testowania, uważa, że są skuteczne i zdecydowanie poleca.


Zalety:
·      Do ciecia.
·      Skuteczne.
·      Nie odklejają się same.
·      Nie powodują uczulenia, podrażnienia.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Active Plast - Zamień Łykanie na Przyklejanie oraz na FB.

Plastry NA ODCISKI Z KWASEM SALICYLOWYM do cięcia znajdziecie  TU.

14 komentarzy:

  1. Oj jak ja sie ciesze że nie mam problemów z odciskami tzn jakies sa ale nie utrudniają mi póki co życia i nie pamiętam że mam. Ale na przyszłośc dobrze o takich plasterkach wwiedziec

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale teraz wiem, co mogę polecić swojej mamie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sa mi potrzebne ale warto wiedzuwc ze takue sa Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. na szczęście mnie też ten problem nie dotyczy ale dobrze wiedzieć co pomaga w razie czego

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo takie plastry to u mnie też by się przydały

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja to mam problem z odciskami,dotychczas kupowane niezbyt mi się sprawdziły i są nie ekonomiczne.Muszę tych wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nie mam takiego problemu na razie, ale dobrze wiedziec

    OdpowiedzUsuń
  8. coś dla mnie,przyznam iż jak mnie złapią takie odciski dopiero lecę do apteki,powinny być zawsze pod ręką
    :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie temat również jest obcy ale produkt bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mojej mamy bylyby wybawieniem , bo ma często odciski

    OdpowiedzUsuń