poniedziałek, 6 listopada 2017

Wydawnictwo Marruda Książeczka pt.: „Robak Lolek w podróży” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Robak Lolek w podróży”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Marruda.




Książeczka przeznaczona dla dzieci 18 miesięcy +.

Znajdziemy w niej kolorowe, ładne, przyciągające wzrok ilustracje.

Tekstu jest mało, jest napisany różną czcionką, w różnych kolorach. Moim zdaniem to ciekawe rozwiązanie.

Strony są twarde, solidne, kartonowe, na pewno książka posłuży długo.

Historia opowiada o różnych środkach transportu, jakimi jeździ robaczek Lolek. Jest dość ciekawa, a jednocześnie prosta, co sprawia, że małe dzieci nie znudzą się nią szybko.

Moim zdaniem książeczka jest ciekawa i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Prosta historia.
·      Tekst napisany różną czcionką w różnych kolorach.
·      Ładne, kolorowe ilustracje.
·      Solidne, kartonowe strony.


Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Marruda oraz na FB.


Książkę pt.: „Robak Lolek w podróży” znajdziemy TU

16 komentarzy:

  1. Wyglada na fajna ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowa w twardej oprawie posłuży na długo

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fajnie szkoda że jak moje miałay po ok 1,5 roku nie było takich fajnych w zasięgu reki

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieci lubią kolorowe ilustracje i przyciągające wzrok

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł. Takiej jeszcze nie czytalismy

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne książeczki dla maluszków, moje dzieciaki też podobne miały i uwielbiały a ja za pomocą takich książeczek "tłumaczyłam"
    im świat

    OdpowiedzUsuń
  7. Twarde strony idealna dla małych szkrabów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twarde strony przetrwają niejedne malutkie rączki :) Interesująca książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna książka, idealna dla mojej córeczki, kolorowa, ładne ilustracje a do tego twarda oprawa

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pewnością spodoba sie każdemu dziecku. Solidne wykonanie sprawi, ze dłużej posłuży

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy robaczek działa na wyobraźnię milusińskich.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnoutka historyjka o robaczku

    OdpowiedzUsuń