środa, 8 listopada 2017

Wydawnictwo Kobiece Książka pt.: "Ladies Man” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Ladies Man”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Kobiecego.




Regina to kobieta, która kiedyś została bardzo zraniona przez ukochanego, boi się zaufać, ponownie zakochać, jednak z drugiej strony nie chce być samotna. Gdy jej najlepsza przyjaciółka wychodzi za mąż postanawia sobie kogoś znaleźć. Tylko czy jest to możliwe, jeśli jej serce od jakiegoś czasu już zostało skradzione, o czym sama jeszcze nie do końca wie. Tahoe to mężczyzna nienadający się do stałego związku, w jego łóżku, co chwilę ląduje inna kobieta i to nie jedna na raz. Wcale nie ukrywa, że chce od nich tylko seksu. Czy aby to na pewno jest prawda? A może to tylko przykrywka zranionego mężczyzny, bojącego się zaangażować by nie stracić ponownie kogoś ważnego. Najpierw Regina odrzuca Tahoe, później on ją, zostają przyjaciółmi, z czym kobieta nie do końca może się pogodzić. Czy to tylko pociąg fizyczny czy może coś dużo poważniejszego? Czy uda im się pokonać przeszkody, zdobyć zaufanie, spojrzeć w głąb siebie by dostrzec własne uczucia? Czy będą razem?

Historia ciekawa, momentami wzruszająca, momentami powodująca wybuchy śmiechu. Znajdziemy w niej sporo erotyki, ale nie tylko ją, co dla mnie jest dużą zaletą.

Książka wciąga, ciężko się od niej oderwać. Osobiście ją przeczytałam ciągiem, poświęcając czas na sen.

Według mnie jest bardzo ciekawa i zdecydowanie warto ją przeczytać. Polecam.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Wciągająca.
·      Momentami wzruszająca.
·      Momentami śmieszna.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Kobiece oraz na FB.


Książkę pt.: „Ladies Man” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Z przyjemnością bym poczytała 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada sie ciekswie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. książka moje klimaty, lubie takie książki ciekawe, wciągające

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa książka nawt ostatnio znalażłam czas i 1 dokuńczyła po 3tyg czytania

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo Aniu czytacie, ja chyba wezmę przykład z Ciebie i schowam się pod kocykiem z dobrą książką

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa historia i chętnie przeczytalabym ją

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomimo braku czasu muszę go trochę wygospodarować na właśnie tą książkę :) Zaciekawiła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widać że panie zainteresowała książka

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie książki które łatwo się czyta i nie można się od nich oderwać

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie przez tą książkę też bym zarwała noc.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa historia do poduszki dla kobiet.

    OdpowiedzUsuń