sobota, 25 listopada 2017

Super Krówka Krem Orzechowo – kakaowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o Kremie Orzechowo – kakaowy, jaki otrzymałam od firmy Super Krówka.




Zacznę od smaku, który zachwycił u mnie wszystkich łasuchów. Dobrze wyczuwalny smak kakao z lekką nutą orzechową. Krem jest słodki, ale według mnie takie kremy muszą być słodkie, nawet bardzo słodkie.

Konsystencję ma idealną. Jest pół gęsty, ciągnący się. Doskonale się go smaruje. Idealnie pasuje do kajmaku nie trzeba mocno rozsmarowywać, a co za tym idzie nie ma problemu z połamanym andrutem.

Zapach kremu jest przyjemny, z wyczuwalną nutą zapachu orzechów, zdecydowanie zachęca do jedzenia.

Opakowanie to nieduży, szklany słoiczek mieszczący 190g produktu. Jest ładny graficznie, ciekawie wygląda na szafce w kuchni.

Krem jest produktem w 100% zdrowym, bez chemii, polepszaczy i innych zbędnych dodatków. Dzięki temu bez obaw można go podać dzieciom, dając zdrową wersję pysznych słodkości.

Jedyną wadą, jaką znalazłam w kremie to bardzo szybkie odnalezienie dna J, a tak poważnie według mnie pyszny, zdrowy i zdecydowanie wart zakupu. Polecam.

Zalety:
·      Pyszny.
·      Zdrowy.
·      Idealna konsystencja.
·      Bez zbędnych dodatków, chemii, polepszaczy.
·      Przyjemny zapach.
·      Ładne opakowanie.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Super Krówka oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. Mniam smak chyba naszego dzieciństwa choc ...ja nie przepadam aż za takim słodkim przynajmniej oststnio jakoś nie jadał słodkiego pewnie sie odzwyczaiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kuszący mniam mniam zdrowy smaczny nic więcej nie potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszny krem orzechowo - kakaowy, my ostatnio zjadamy tylko nutelle ale warto by spróbować czegoś innego

    OdpowiedzUsuń
  4. każdy uwielbia takie kremy orzechowo kawowe, z chęcią ja bym jadła

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi byc pyszny jak ma orzechy ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprobowalabym. Ciekawa jestem smaku. Na pewno jest pyszny

    OdpowiedzUsuń
  7. Az sie głodna zrobiłam . Ciekawe jak smakuje

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszności,uwielbiam takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kanapeczki z takim masłem uwielbiam :) Smaczny i zdrowy dla moich dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. słodka uczta dla podniebienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki krem zawsze z chęcią zjem.

    OdpowiedzUsuń