wtorek, 7 listopada 2017

Sotelli Makaron Spaghetti - OPINIA

Zapraszam na opinię o makaronie Spaghetti, jaki otrzymałam od firmy Sotelli.



Spaghetti to jedno z ulubionych dań w moim domu, szczególnie z wersji z mięsem mielonym i serem żółtym. Jednak kupienie idealnego makaronu jest ciężkie. Często się robi papkowaty przy gotowaniu, mimo, że go pilnuję. Makaron Sotelli spełniło moje oczekiwania w 100% oraz mnie zaskoczył faktem, że w środku jest pusty tworząc rureczkę, co szczególnie dzieciakom przypadło do gustu.

Po ugotowaniu jest moim zdaniem idealny. Nie za twardy, nie papkowaty. Bardzo mi przypadł do gust fakt, że nawet, gdy go chwilę dłużej pogotuję (nie pół godziny, ale minutę, dwie) nie stworzy się sklejona papka.

W smaku trochę inny niż znane mi makarony, ale u mnie wszystkim ten smak zdecydowanie przypadł do gustu.

Makaron jest w 100% naturalny, w 100% kukurydziany. W jego składzie znajdziemy tylko mąkę kukurydzianą i wodę. Nie zawiera zbędnych dodatków, dzięki czemu jest bezpieczny zarówno dla dzieci jak i osób z delikatnymi żołądkami.

U mnie cała rodzina zjadła go z smakiem i wszyscy zdecydowanie polecamy.


Zalety:
·      W 100% naturalny.
·      W składzie mąka kukurydziana i woda.
·      Zdrowy.
·      Smaczny.
·      Nie robi się papkowaty.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę  Sotelli oraz na FB.

Makaron Spaghetti znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. U nas też makaron i makaron wszyscy uwielbiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję spróbować i zdecydowanie polecam i zgadzam się z opinią 👍😊

    OdpowiedzUsuń
  3. No i sie spóźnilam kupiłam ale na xas bede pamietala ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. o to musi fajnie wyglądać ta rureczka z makaronu :) ciekawa jestem smaku makaronu kukurydzianego - chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem smaku ja osobiście uwielbiam makarony i synek tez choc jemu nie każdy spmakuje

    OdpowiedzUsuń
  6. makaron każdy zajada czy to duży czy to mały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jadlam jeszcze takiego, czas wypróbować, lubię dobre makarony

    OdpowiedzUsuń
  8. makarony uwielbiamy i to bardzo,śmiało mogę powiedzieć że jestem z córką makaroniarą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki naturalny to aż się chce spróbować :) U mnie fanów makaronu nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mało kiedy można spotkać makaron z tak dobrym składem i smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno inny smak niż znam makaron zachęca do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  12. Naturalny skład zacheca, by go nabyć

    OdpowiedzUsuń
  13. Nabrałam chęć na spagetti :-)

    OdpowiedzUsuń