sobota, 25 listopada 2017

Edipresse Książki Książka pt.: „Moje wielkie ruskie wesele" - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Moje wielkie ruskie wesele”, jaką otrzymałam od Edipresse Książki.




Anna jest polką, Misza Rosjaninem. Poznają się w Paryżu i zakochują w sobie. Ich miłość jednak nie należy do prostych, różnice kulturowe, językowe czy też rodzice stają im na drodze do szczęścia.

Historia Anny i Miszy należy do lekkich, a jednocześnie ciekawych. Nie zmusza do głębokich przemyśleń, ale wciąga, chcemy poznać zakończenie dowiedzieć się - Czy pokonają przeszkody? Czy miłość będzie silniejsza? Czy uda się doprowadzić do wesela? Czy będą żyli długo i szczęśliwie, po mimo przeciwności, jakie spotykają na swej drodze?

Osobiście historia z książki mi się podobała, pozwoliła oderwać mi się od codzienności, na chwilę zapomnieć o problemach. Z swojej strony polecam.


Zalety:
·      Lekka.
·      Ciekawa.
·      Wciągająca.


Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Edipresse Książki oraz na FB.


Książkę pt.: „Moje wielkie ruskie wesele" znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Musi byc ciekawa :-) Ale miłość nie zna granic wiec pewnie szczęśliwe zakonczenie

    OdpowiedzUsuń
  2. No ciekawwa jestemzakonczenia ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa historia osobiście lubie takie lekkie książki

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie się zapowiada, jeśli wciągająca to musi byc świetna

    OdpowiedzUsuń
  5. lekka historia tak na poprawę nastroju

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna historia,zapewne bardzo wciąga i szybko się ją czyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłość ma często jakieś przeszkody na swojej drodze.Książkę chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla pań to świetna propozycja do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo chętnie sama przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym ja przeczytała w te zimowe wieczory

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam Moje wielkie greckie wesele ale chetnie i ruskie poznam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. taką "lekką" książkę warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  13. Na takie nudne wieczory jak teraz są książka idealna.

    OdpowiedzUsuń