czwartek, 30 listopada 2017

Diagnosis Żel na stłuczenia Arnisac Fast Gel - OPINIA

Zapraszam na opinię o żelu na stłuczenia Arnisac Fast Gel, jaki otrzymałam od Diagnosis.




Chyba każdy, kto ma dzieci, (choć nie tylko) wie, co to siniaki, duże, powracające i bolące. Moje dzieci siniaki kochają, szczególnie Amelkę, czasem wygląda jakby ktoś się nad nią regularnie znęcał (nie jest tak już sprawdzałam, bo w pewnym momencie sama myślałam, że coś się dzieje, jeden siniak jeszcze niezagojony a już pojawiał się nowy, okazało się jednak, że moje dziecko nie patrzy jak leci, a na jej drodze wiecznie wyrastają ławki, krzesła, ściany, nogi innych, który tam przecież nie było J).  Żel na stłuczenia Arnisac Fast Gel u nas zdał egzamin na 6, przynajmniej jeden siniak zdąży się zagoić zanim na jego miejscu pojawi się kolejny.

Konsystencja żelu sprawia, że aplikacja jest łatwa. Nie ucieka z skóry, łatwo go rozsmarować oraz dość szybko się wchłania.

Jest bezzapachowy, co jest dużą zaletą szczególnie, jeśli chodzi o dzieci.

Swoje zadanie spełnia w 100%. Dzięki żelowi siniaki goją się szybciej, gdy go nałożymy odpowiednio szybko (zaraz po uderzeniu) nie robią się wielkie i fioletowe. Są także mniej bolesne, (chociaż trochę jednak bolą).

Moim zdaniem, gdy ma się tak ruchliwe i mało uważające dziecko jak moja Amelcia to żel jest podstawą domowej apteczki. Siniak na pół nogi to nic ładnego i przyjemnego. Zdecydowanie polecam.

Zalety:
·      Skuteczny.
·      Żelowa konsystencja.
·      Bezzapachowy.
·      Wydajny.
·      Łatwa aplikacja.




Wady:
BRAK

Moja ocena 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Diagnosis oraz na FB

Żel na stłuczenia Arnisac Fast Gel znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Oj tak dzieciaki i siniaki to 100% pewny układ. Moje aż tak dużo ich nie mają ale ja jako dziecko miałam głównie na nogach siniak na siniaku i to w sumie nie z nieuwagi a takie mam ciało o sinaik łatwo

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieciaki mają mistrza w zdobywaniu siniaków taki żel z pewnością przyda się mieć w domu

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy moich dwóch synach, by mi się przydał. Bez przerwy mają siniaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo cos dla moich chłopaków

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydal by sie i u nas ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. no moi raczej uważają i rzadko kiedy siniaki mają ale kiedyś używałam maści na siniaki (już nie pamiętam nazwy) i rzeczywiście dużo szybciej robiły się żółte i znikały

    OdpowiedzUsuń
  7. siniak duzy to wygląda rzeczywiście nie bardzo a taki żel bedzie idealny

    OdpowiedzUsuń
  8. super sprawa dla maluchów,bo co chwila jakieś siniaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego żelu, cos dla nas bo u nas jest to samo

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieciaki są ruchliwe żel mi się bardzo przyda

    OdpowiedzUsuń
  11. Żel na stłuczenia to wręcz konieczność w domowej apteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znakomita rzecz, w każdej apteczce winna się znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Gdzie sa male dzieci

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie są dzieci tam żel będzie niezawodny.

    OdpowiedzUsuń