piątek, 17 listopada 2017

Cartamundi Polska Gra Twister - OPINIA

Zapraszam na opinię o grze Twister, jaką otrzymałam od firmy Cartamundi Polska.








Gra Twister kojarzyła mi się do tej pory z niespełnionymi marzeniami z dzieciństwa. Dlaczego? Ponieważ bardzo chciałam jak inne dzieci zagrać, powygłupiać się z nimi, powyginać jednak z pewnych względów nie mogłam, pozostało mi patrzenie i kibicowanie. Wersja karciana gry jest dla mnie idealna.

Zasady są proste i już 3 letnie dziecko sobie z nimi poradzi. Gra polega na umieszczeniu karty w odpowiednim miejscu na sobie lub innym graczu, jeśli na sobie musimy ją utrzymać w tym miejscu, gdy upuścimy tracimy życie. Należy również dotykać różnych miejsc innych graczy np. ręki.

Gra posiada możliwość pobrania aplikacji. Dzięki niej gra jest trochę rozbudowana, jeszcze ciekawsza.

Opakowanie jest nieduże, dzięki temu nie zajmuje miejsca i można ją zabrać z sobą wszędzie. Pudełeczko jest plastikowe, solidne, doskonale zdaje egzamin do przechowywania kart.

Karty są solidne, nie niszczą się przy normalnym używaniu. Nie wyginają się, nie rozdwajają, nie targają.

Do gry dołączona jest instrukcja. Dzięki niej bez problemu zrozumiemy zasady gry.

Według mnie gra jest rewelacyjna. Można grać w nią całą rodzina. Dzięki niej mamy wielką dawkę ruchu i śmiechu. Zdecydowanie polecam.

Zalety:
·      Łatwe zasady.
·      Dużo śmiechu.
·      Wygodne, praktyczne opakowanie.
·      Solidne elementy.
·      Możliwość pobrania aplikacji.
·      Czytelna, zrozumiała instrukcja.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na strony
Shuffle Games oraz FB.

15 komentarzy:

  1. Pierwsza myśl? Wlasnie ta zabawa w kolory, ale taka wersja karciana tez fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. gre znam tylko z neta i filmach nie miałm przyjemności w nią grac ale wersja karciana ...może się skusze

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ciekawy pomysł na "odświeżenie" Twistera

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zabawa dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na ciekawa ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. super,zajmuje mało miejsca i elementy są dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gra karciana ma tu dużo plusów :) Świetna,rodzinna gra,dużo śmiechu,radości właśnie takie gry są godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejna propozycja na długie wieczory

    OdpowiedzUsuń
  9. Można z nią się fajnie bawić i pośmiać

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo gier u pani.Co kolejna,to lepsza.

    OdpowiedzUsuń